همه مدیران باید برای رسیدن به اهداف و برنامه های دولت تلاش کنند/ از فرصت ورزش برای درآمدزایی استفاده خواهیم کرد


ساعت: 23:46
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838192

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای موفقیت باید با همه مدیران و مجموعه ورزش و جوانان کشور تلاش کنیم تا بتوانیم اهداف دولت را محقق کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر سید حمید سجادی در جلسه هیئت مدیره گفت: یکی از موضوعات مهم حل اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه ها بین مردم است که تصمیمی جسورانه و با کارشناسی گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دلایل این امر الزام قانونی و التزام به قانون برنامه و اهداف نوروزی است خاطرنشان کرد: برای تامین امنیت مردم در صنایع غذایی دولت این طرح را اجرا کرده است.

دکتر سیدحمید سجادی همچنین توضیح داد: توزیع عادلانه یارانه ها و کاهش فساد و رانت و کنترل تورم از دیگر دلایل اجرای این طرح است. همه باید برای رسیدن به اهداف دولت تلاش کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر ارتقای علم و دانش توسط کارکنان و مدیران اعم از ورزش و جوانان گفت: مدیران کل باید در عرصه های بزرگ و بین المللی حضور داشته باشند و تجربه کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: تنوع استفاده از افتتاحیه ها و سایر مسابقات این فرصت را برای مدیران ما ایجاد می کند تا در زمان برگزاری رویدادها در کشور از این تنوع بهره ببرند.

وی در جمع مسئولان و مدیران استانی تلاش ورزشکاران کشورمان در المپیک ناشنوایان به میزبانی برزیل را چشمگیر خواند و افزود: کاروان ناشنوایان ایران در مسابقات برزیل عملکرد قابل قبولی داشت و این بسیار ارزشمند است که کشورمان ورزشکاران ناشنوا در رشته های مختلف افتخار می کنند.

دکتر سجادی تاکید کرد: برای موفقیت همه مدیران و مجموعه های ورزشی و جوانان کشور باید در راستای تحقق اهداف دولت دست به دست هم دهند.

وی در تشریح مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای رفع دغدغه های مردم، ورزشکاران و نمایندگان مجلس تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه اقتصادی ورزش را تقویت خواهیم کرد، گفت: برای سال 1401 برنامه های زیادی داریم تا بتوانیم از فرصت ورزش برای درآمدزایی بهترین استفاده را ببریم.

وزیر ورزش و جوانان با توجه به توسعه ورزش همگانی گفت: باید تلاش کنیم ورزش برای مردم گران نشود. در همین راستا از فدراسیون ها و ادارات کل خواستیم که تعرفه های خود را برای سال جدید افزایش ندهند. “

وی در ادامه سخنان خود بر استفاده بهینه از اماکن ورزشی به ویژه مجموعه های بزرگ ورزشی تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا این مکان ها با هزینه کمتری قابل دسترسی باشد.

دکتر سیدحمید سجادی درباره بیمه ورزشی نیز گفت: برنامه خوبی در نظر داریم که اتفاقات سرمایه گذاری بی نظیری رخ دهد. در سال جدید با قدرت خود ورزش بدون افزایش هزینه، پول قابل توجهی تزریق خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان سخنان خود از بخشداران به عنوان سربازان متولی امر یاد کرد.

وی تصریح کرد: در سفرهای استانی برنامه هایی را تصویب می کنیم که باید رعایت شود تا مردم بدون مشکل و دغدغه ورزش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید