همه باید استاندار جدید را در رسیدن به اهداف دولت یاری کنند

ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789211

امام جمعه به ایلام گفت: مسئولان صلاح دیدند و استاندار جدید را انتخاب کردند، بنابراین اکنون زمان همکاری است و همه باید استاندار را در تحقق اهداف دولت یاری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و نقل قول ها دوستت دارم حجت الاسلام والمسلمین «الله النور کریمی تبار» در خطبه های نماز جمعه این هفته از جنبش دانشجویی به عنوان موتور محرکه موثر در انقلاب ما از ابتدا تا کنون یاد کرد و گفت: از جمله نیروهای مخالف استکبار جهانی اوایل سال 1332 دانشجو بودند.»

وی با اشاره به واقعه 16 هازارد و شهادت سه دانشجو در دانشگاه تهران گفت: این جنبش دانشجویی ادامه داشته و به آمریکا و حکومت دیکتاتوری اعتراض کرده است. انقلاب دوم به یادگار ماند و شاهکار بود.

امام جمعه ایلام افزود: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس در تهیه نقشه برای دانش آموزان نقش تعیین کننده ای داشتند، مانند دانش آموزانی که فرماندهی جنگ را برعهده داشتند مانند شهید زین الدین، همت و متوسلیان و دقایقی که به خوبی فرماندهی می شدند. یک سن کم.”

این سخنگو همچنین به نقش دانش آموزان در پاسداری از حرم حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: دانش آموزان نیز در راه دفاع از امنیت و سلامت جامعه شهدایی تقدیم کرده اند.

وی بیان کرد: دانش آموزان وابسته نیستند و تمکین نمی کنند و ترسی از دست دادن موقعیت یا مالش ندارند و این باعث آرمان گرایی و مطالبه گری آنها می شود که دو الزامی است که دانش آموزان باید برای رسیدن به آن تلاش کنند.

دکتر کریمی تبار با تاکید بر اینکه اگر آرمان خواهی و مطالبه گری داشته باشند می توانند موضوعیت داشته باشند، گفت: به همین مناسبت از دانشجویان عزیز انتظار داریم آرمان گرایی و مطالبه گری را در نظام انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کنند و به پیشرفت علمی توجه ویژه داشته باشند. و تحقق اقتصادی «مقاومت داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در آرمان گرایی باید واقع بین باشند که ظرفیت لازم و نیروهای توانمند را داریم که باید ارزیابی شوند و کورکورانه مشکلات را حل کنند.

وی افزود: از جنبش دانشجویی انتظار می رود ارزشی باشد و راه شهدا را ادامه دهد و بینش سیاسی خوبی داشته باشد و همچنین باید علم خود را ارتقا دهد تا پس از فارغ التحصیلی بتواند مشکلات جامعه را حل کند. “

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم پاسخگوی مطالبات و مشکلات دانشجویان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تبریک رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی به دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: این انتخابات نشان می دهد که استان دارای افراد توانمندی است.

حجت الاسلام کریمی تبار مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را در شرایط کنونی سخت دانست و گفت: باید بتوانند با تاثیراتی که در آموزش و پرورش وجود دارد کنار بیایند و همچنین بتوانند سند تحول را اجرا کنند و الزامات را برآورده کنند. معلمان که بسیار سخت است. رشته می خواهد. لذا از خداوند منان توفیق این برادر عزیز و همکارانش را خواستاریم.

امام جمعه عیلام انتصاب استاندار را سرنوشت ساز دانست و با تبریک به دکتر حسن بهرام نیا گفت: این برادر حکایت رزمندگان و از کسانی است که در مرز ما جان خود را فدا کرده و همرزم شهداست و استان را به دست گرفت. در این راستا نیز قابل قبول است.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که بارها به وزیر کشور گفته ام این است که مدیر باید فردی باشد که سابقه کار در وزارت کشور را داشته باشد و همچنین در وزارت نفت و نماینده مجلس نیز باشد. این پس زمینه قابل اعتماد است. آنها هم آشنا هستند.

کریمی تبار گفت: بحث گزینش تمام شده و ستاد آن را مناسب دانسته و یک نفر را انتخاب کرده است، لذا اکنون زمان همکاری است، رسانه ها نیز کمک خواهند کرد و امیدواریم رهبری جدید استان زمینه را فراهم کند. توسعه بیشتر استان با شایسته سالاری و عدالت.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید