همه دولت را در اجرای طرح اقتصادی یاری کنند/ دادستان ایلام برای پیگیری ماجرای گروگان گیری


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840150

نماینده ولی فقیه استان و رئیس نماز جمعه عیلام در خطبه های نماز جمعه عیلام:

امام جمعه ایلام گفت: رهبر فرزانه انقلاب نیز فرمودند همه باید دولت را در اجرای برنامه های اقتصادی یاری کنند، مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا این طرح به سرانجام برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارم«الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز (30 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه عیلام گفت: عدالت مستلزم توزیع عادلانه یارانه ها برای تحقق است. ، کاری که هیچ یک از روسای جمهور جرأت اجرای آن را نداشتند و رئیس جمهور نیز تصمیم به انجام آن گرفت.

امام جمعه عیلام گفت: طبیعتا کسانی هستند که مانع اجرای این طرح می شوند که به نفع اقشار متوسط ​​و پایین جامعه است. رانت خواران اجازه ی استیفای حق را نمی دهند و با تبلیغات مزاحم مانع اجرای این طرح که به نفع اقشار پایین جامعه است می شوند.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز فرمودند همه باید دولت را در اجرای برنامه های اقتصادی یاری کنند، مردم و مسئولان برای تکمیل این طرح تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دولت باید توجه داشته باشد که با افزایش قیمت 4 قلم کالا، بهانه ای برای گران شدن سایر کالاها نباشد و بازار را در دست بگیرد. به طور جدی


دادستان ایلام باید عوامل گروگان گیری را ردیابی کند

امام جمعه عیلام گفت: اتفاقی که در چند روز گذشته در رابطه با گروگانگیری در ایلام رخ داد، نه تنها برای داغدیدگان بلکه برای مردم حادثه تلخ و ناگوار بود. جنایتی که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و از ولایت شکایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی الاصل ادامه داد: این حادثه را به خانواده جان باختگان تسلیت می گویم و برای مجروحان آرزوی سلامتی دارم.

وی ادامه داد: کارمندی که برای بردن یک لقمه نان حلال به محل کار خود می رود و با جنایتی روبرو می شود که جان خود را از دست می دهد بسیار دردناک است. این که کسی که یک لقمه نان حلال درست می کند، یک هدف ارزشمند است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اسلام برای جان مسلمانان و امنیت آنها اهمیت ویژه ای قائل است. شکنجه ای که باعث مرگ افرادی می شود که مرتکب جنایت می شوند و دیگران را می کشند مانند کشتن همه انسان های روی زمین است.

وی افزود: یکی از مواردی که مغفول مانده این است که رسانه ها و نخبگان در بحث کاهش تاب آوری جامعه تلاش می کنند تاب آوری را افزایش دهند. نقش «ایمان» در زندگی به شدت تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: حادثه اخیر ربطی به مشکل اقتصادی ندارد و همچنین این حادثه امنیتی و سیاسی نیست، از دادستان تقاضا دارم عوامل پشت صحنه را بررسی کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: از حضور به موقع نیروی انتظامی در محل حادثه تشکر می کنم. نقش مسئولان در امداد رسانی به مجروحان نیز ستودنی است.»

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید