سردار شهید سلیمانی به فرمان ولایت/ عده ای برای رسیدن به اهداف استکبار در کشور تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار سرتیپ دوم حسن حسینی نژاد سه شنبه شب به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهادت در مسجدالنبی اهواز حضور یافت. شهدای سلامت با اشاره به حماسه 9 در روز روشن ضمیر و تجدید میثاق با ولایت گفت: .

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه پیاده نظام دشمن در تلاش برای کاهش رشادت های جوانان و شهدا و رسیدن به اهداف استکبار در ایران اسلامی است، افزود: باید در مقابل این توطئه دشمن هوشیار باشیم. “.

حسین نژاد گفت: نظام مقدس ایران اسلامی به برکت خون مجاهدانی که سال ها برای حفظ آن جنگیده اند در حال شکل گیری است و باید قدردان آن فداکاری باشیم.

وی بیان کرد: در سال 1388 اتفاقاتی افتاد که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است و برای حفظ انقلاب باید از این اتفاقات درس بگیریم.

سردار سرتیپ دوم حسین نژاد گفت: در سال 1388 استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و پیاده نظام آنها در داخل، از همه ابزار خود برای پیچیدن نسخه انقلاب استفاده کردند و سفارت انگلیس در تهران فاسدترین افراد را سازماندهی کرد و آنها را آورد. به خیابان ها.”

وی گفت: مردم در نماز جمعه با کفش هایی که قطعاً مذهبی نبود در صف نمازگزاران ایستادند و نماز خواندند، اما نمی دانستند این نظام و انقلاب اسلامی توسط فردی هدایت می شود که تاکنون هر توطئه ای علیه او خنثی شده است. “

فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) در ادامه به بیان ویژگی های حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: ما اگر می خواهیم در این دنیای پرتلاطم روی پای خود بایستیم باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین نژاد، اخلاص در عمل حاج قاسم را زمینه ساز تشکیل ارتش جهان اسلام دانست و گفت: در سال 1391 داعش پشت دروازه های کاخ بشار اسد رسید، او خیلی می داند. خوب که داعش برای نابودی و سرنگونی جمهوری اسلامی ایجاد شد و هدف اصلی سوریه و بشار اسد نبود.

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر(عج) گفت: روزی 90 درصد سوریه به اشغال داعش و گروه های وهابی درآمد، بنابراین جوانان باید بدانند حاج قاسم و مجاهدان اسلام برای دفع و نابودی داعش چه فداکاری هایی انجام داده اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین نژاد با بیان اینکه دشمن تحت فشار استکبار خبیث جهانی اکنون با تمام قوا در حال جنگ با این نظام اسلامی است، گفت: این برای آمریکا بد است، اما ما هنوز روی پای خود ایستاده ایم.

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) گفت: نباید نگران آینده باشیم چرا که مجاهدان شبانه روز جان خود را برای حفظ نظام و اسلام و تشیع فدا کرده اند تا این نظام با عزت و قدرت باقی بماند.

وی در خاتمه گفت: سرلشکر زاهدی سفیر سابق رژیم منحوس پهلوی چندی پیش اعتراف کرد: ای کاش مقداری از وجود سردار سلیمانی را داشتم.

همبستگی مردم ایران و عراق کابوس ناتمامی برای دشمن است

همچنین در این مراسم، حیاط الاسلام والمسلمین سید علی الدین جزایری، معاون دبیرکل جنبش نجبه عراق، به تشریح رشادت های مدافعان حرم به ویژه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پرداخت و بر همبستگی در برابر آن تاکید کرد. استکبار جهانی

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، ابراز امیدواری کرد که با تلاش جبهه مقاومت و به برکت خون شهدا، منطقه به زودی از شر پاکسازی شود. این جنایتکاران

قائم مقام دبیرکل عراق، نجبا، اتحاد و همبستگی مردم ایران و عراق را یکی از کابوس های ناتمام دشمن خواند و ابراز امیدواری کرد که هر روز وحدت بیشتر شود و پایه های استکبار جهانی روز به روز سست شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید