هفته دولت فرصتی برای تجدید میثاق دولتمردان با اهداف عالیه امام (ره) است/ مسئولان برای ادامه راه شهدای دولت تلاش کنند.


ساعت: 08:32
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893701

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: هفته دولت که امیدواریم نویدهای امیدوارکننده و مژده هایی برای مردم و دولتمردان به همراه داشته باشد، این ایام تجدید میثاق با امام و اهداف مقدس و والای اسلامی ایشان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به آیه 23 سوره احزاب گفت: خداوند متعال در این آیه شریفه می فرماید: «از مؤمنان کسانی هستند که به عهدی که با خدا بستند، وفادارند. ، و برخی دیگر منتظرند. و هرگز پیمان خود را تغییر ندادند».

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هفته دولت که امیدواریم نویدهای امیدبخش و مژده هایی برای مردم و دولتمردان به همراه داشته باشد، ایام تجدید میثاق با امام زمان (عج) و مقدس و بزرگوارش را گرامی بدارید. اهداف اسلامی داریم

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور کشته شده رجایی و نخست وزیر شهید باهنر گفت: این دو بزرگوار مؤمن و مجاهد در راه خدا بودند و مصداق واقعی آیه شریفه «من المو» به شمار می رفتند. منین رجال، صدقوا ما احدوا الله علیه».

حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی خاطرنشان کرد: شهدای دولت صادقانه وارد عرصه مسئولیت شدند و با عنایات الهی به خوبی عمل کردند و در نهایت به فوز عالی شهادت دست یافتند. خداوند متعال درجات این شهدا را متعالی و یاد و خاطره آنان را در جامعه ما زنده نگه دارد و خدمتگزاران را در ادامه تلاش ها یاری فرماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید