اربعین حسینی فرصتی است برای تجدید میثاق با شهدای کربلا


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895490

گدرزی گفت: اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی برای تجدید میثاق با شهدای کربلاست که با خون خود پایداری دین اسلام را برای همیشه تضمین کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام گودرزی رئیس اداره نذورات و امور خیریه شهرستان خنداب در گفتگو با دیار آفتاب؛ حسینی ضمن تسلیت ایام اربعین گفت: اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی برای تجدید میثاق با شهدای کربلاست که با نثار خون خود پایداری دین اسلام را تضمین کردند. برای همیشه.

وی بیان کرد: دو موکب در شهر کاظمین به همت امامزادگان استان مرکزی، یک موکب در مسجد براته کاظمین و دیگری در جوار حرم امام کاظم(ع) برپا می شود. و امام جواد (ع) و امامزادگان استان مرکزی دو موکب را پشتیبانی و تجهیز خواهند کرد.

گودرزی افزود: برای اولین بار در خنداب اقداماتی در سطح خنداب برای حمایت از موکب امامزادگان استان مرکزی در شهرستان کازمین انجام شد.

رئیس اداره نذورات شهرستان خنداب تصریح کرد: با همکاری اعضای هیئت خیریه شهرستان، بسیج خواهران و حوزه خیریه 500 کیلوگرم نمک، 200 قطعه ماهی تن، 125 کیلوگرم روغن، برنج، 2 اجاق گاز. ، و غیره. برای موکب آماده و به ستاد اربعین امامزادگان استان مرکزی تحویل اراک شد.

وی بیان کرد: ارزش سرمایه و تجهیزات مصرفی شهرستان قنداب حدود 400 میلیون ریال است و مبالغی نیز به حساب موکب واریز شده است.

گدرزی گفت: موکب سیدالشهدا 4 هزار متر مربع فضا برای اسکان و فعالیت های فرهنگی در جوار حرم امام کاظم (ع) دارد و شام توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید