شهیدان رجایی و باهنر; نمونه ای از دولتمردان مردم بودند/ هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات دولت است


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892927

مولوی عبیدالله شاهیکی با بیان اینکه شهدای دولت نمونه ای از دولتمردان، مردم بودند، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان; وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رژیم رجایی و باهنر و بیان اینکه شهدای نظام نمونه ای از دولتمردان، مردم بودند، در خصوص نظام اسلامی در کلام و اندیشه معمار کبیر انقلاب، گفت: امام راحل(ره) گفت: باید دید این ملتی که ما را آفریده است. این مسئولین به ما گفتند که از ما چه می خواهند و باید برایشان چه کار کنیم. آنها از ما می خواهند که همه این ارگان ها، همه این سران، از رئیس جمهور و نخست وزیر و وزرا گرفته تا وکلا و وزارتخانه ها و هر آنچه در آنها است را بسازیم. بله، آنها می خواهند همه آنها راه اسلام را که خواست ملت بود و تمام تلاششان برای اسلام بود و اسلام آنها را موفق کرد، بروند. تو باش”.

امام جمعه اهل سنت صحرای ناگین فخرج ادامه داد: امام خمینی (ره) در سخنان خود به نکته ای کلیدی اشاره می کنند و می فرمایند: «در طول تاریخ دولت ها از طاغوت ها حمایت کرده اند. به تاریکی فکر کن، حکومت هرچقدر هم که عادل بود، هر چقدر هم جای بهشتی بود، برو پیش وزرایش، چه طایفه ای بودند، چه جور مردمی بودند، که از این ملت های ضعیف سوء استفاده کردند. حکومتی را پیدا نکنید که برای مستضعفان، برای این کوچه و بازار، برای این پابرهنه ها باشد. هر چه بودند، برای صاحبخانه‌ها، برای قدرتمندان، برای سرمایه‌داران، برای رئیس‌ها و خانه‌ها و هر چه برای آنها بود».

وی در خصوص اولویت های نقشه راه دولت بیانات مقام معظم رهبری را بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره ویژگی های دولت اسلامی را بیان کرده و فرموده اند که رابطه دولت و مردم باید خوب باشد. همچنین 15 توصیه در زمینه های مختلف به دولت ارائه شده است.

مولوی شاهیکی هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم خدمات و کارهای خوبی انجام داده است و در هفته های اخیر شاهد سفر رئیس جمهور به استان کرمان بوده ایم که ایشان از بخش های مختلف بازدید کردند. مشکلات روستا و مردم مورد توجه قرار گرفت.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با بیان اینکه راه های صعب العبور زیاد است اما باید با دولت همکاری و همفکری کرد، تصریح کرد: از آنجایی که دولت مردمی است، سطح توقع مردم از این دولت است. نیز بالاتر است و انتظار دارند گرانی های موجود حفظ شود

وی خاطرنشان کرد: کارها و اقدامات خوبی در شرق استان در حال انجام است و فرمانداران نیز پای کار هستند و از فعالیت های فرماندار جوان و انقلابی فخرج تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید