به قدرت های غربی اعتمادی نیست و نمی شود/ ما دولتمردانی از نوع شهیدان رجایی و باهنر می خواهیم


ساعت: 18:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891004

محمدبکر محمدی لائینی گفت: باید بدانیم که قدرت های غربی غیرقابل اعتماد هستند و به مستکبران اعلام می کنیم که نه اجازه می دهیم حکومت جمهوری اسلامی را ساقط کنند و نه به آنها اعتماد می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه تقوای الهی را زمینه ساز ترقی و سعادت انسان می داند و می افزاید: وجود و زندگی انسان با تقوا و عمل به دستورات قرآن نورانی می شود.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آنان را شهدای زنده خواند و خواستار توجه به نیازها و مشکلات پیش روی آزادی ها شد.

نماینده فقیه در مازندران با اشاره به روز جهانی مسجد، توجه به اسناد بالادستی را مهم دانست و گفت: مساجد متعلق به همه مردم است و به طبقه و طایفه خاصی اختصاص ندارد و مانند خانه ها و اسناد بالادستی است. زنجیره.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه خانه و زندگی باید با سبک زندگی قرآن و مسجد هماهنگ باشد، تصریح کرد: مسجد از نظر مهندسی و معماری قلب شهر و فرهنگ، معماری و مدیریت مسجد محسوب می شود. باید الگوی جامعه باشد

امام جمعه ساری گفت: مساجد را خالی نگذاریم با بیان اینکه نبود مساجد باعث نارضایتی و گلایه در قیامت می شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در سیستم سرمایشی و گرمایشی مسجد جامع شهر ساری وجود دارد از متولیان امر خواست تا نسبت به رفع مشکل این سیستم اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: در چهار دهه اخیر خدمات بسیاری از سوی دولت ها در کشور انجام شده است و باید دولتمردانی از نوع دولت داشته باشیم. شهیدان رجایی و باهنر.

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد گفت: این کودتای آمریکایی-انگلیسی حکومت مردمی دکتر مصدق را سرنگون کرد و حکومت مزدور پهلوی را موثر کرد، اما انقلاب اسلامی باعث مهندسی معکوس شد و حکومت دست نشانده را سرنگون کرد و انقلابی و انقلابی تأسیس کرد. حکومت مردمی

امام جمعه ساری تز برخی افراد را تز آمریکا و نظم جهانی سیاسی آمریکا دانست و افزود: علیرغم تذکرات مکرر رهبری مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا و دشمنانش، متاسفانه نگاه برخی به غربی هاست.

محمدی لائینی افزود: همه بلاها به خاطر اعتماد به دشمن و پذیرش دوست بودن دشمن است و باید بدانیم که قدرت های غربی قابل اعتماد نیستند و به مستکبران می گوییم که اجازه نمی دهیم دولت را ساقط کنند. جمهوری اسلامی را باور نمی کنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید