تأسیس مدرسه مدرسه یکی از کارهای بزرگ شهیدان رجایی و باهنر است/ زندگی این شهدا فصل درخشانی در صفحات نظام تشکیل می دهد.


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893198

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

حسین انجم شعاع گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر مدرسه ای برای محرومیت زدایی و رفع ظلم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین انجمن شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و بهنر و شهدای دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: نهضت و انقلاب اسلامی ما تداوم نهضت امام است. حسین علیه السلام بر خاک و عاشورا و کربلا و این انقلاب تداوم است. او فرستنده راه اهل بیت علیهم السلام و مقدمات ظهور حضرت حجت (استرالیا) است.



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: شهدای ما و انقلاب اسلامی نیز شهدای کربلا هستند و در همان راه شهدای کربلا به شهادت رسیدند، در راه اسلام ناب محمدی و احیا به شهادت رسیدند. از مکتب اهل بیت علیهم السلام و اسلام.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در راه احیای اسلام حقیقی و اندیشه و اندیشه اسلامی و احیای مکتب اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسیدند، گفت: این دو شهید الگو و اسوه شدند. برای جامعه اسلامی، مردم و به ویژه دولتمردان ما.

انجمن شعاع بیان کرد: در دیدگاه دینی و اسلامی و مکتب اهل بیت(ع)، آنچه که بت ها را مشخص می کند روحیه و سیره شهدا و روحیه انقلابی گری، معنویت، ساده زیستی، تحمل رنج، سختی الهی و مذهبی از ارواح شهیدان رجایی و باهنر بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: یکی از بزرگترین کارهایی که شهیدان رجایی و بنر انجام دادند این بود که برای محرومیت زدایی و رفع بی عدالتی مدرسه ای تشکیل دادند و زندگی شهیدان رجایی و بهنر فصل روشن در صفحات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ضمن اشاره به مطالب فوق گفت: بسیاری از مشکلاتی که شاهد آن هستیم به این دلیل است که ما از این رویه دور شده ایم و یکی از دیدگاه هایی که شهید باهنر و رجایی داشتند این بود که به غرب و غرب نگاه می کردند. آمریکا را نداشتند.

انجمن شعاع گفت: شهید باهنر که کرمانی است حق بیشتری بر گردن ما کرمانی ها دارد و باید برای ارائه این فرد والا مقام تلاش کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه شورا و اصحاب رسانه باید برای معرفی شهید بهنار تلاش کنند، گفت: مراسم محوری سالگرد شهادت شهید بهنار، یاد و خاطره وی گلباران خواهد شد. مزار ابو شهید بهنار در گلزار شهدای کرمان ساعت 8 صبح دوشنبه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در تمامی مساجد برگزار می شود، گفت: روز سه شنبه ساعت هشت شب مراسم بزرگداشت شهدای دولت در مصلی امام برگزار می شود. حسین علیه السلام واقع در خیابان مهدیه با سخنرانی حجت الاسلام شیخ بهایی. .

انجمن شعاع تصریح کرد: ورزش صبحگاهی با حضور ورزشکاران کرمانی با سخنرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان روز پنجشنبه در پارک جنگلی شهید باهنر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه ها دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهید باهنر در تمامی ادارات و تجلیل از کارمندان نمونه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید