یادواره شهیدان رجایی و باهنر در قزوین برگزار می شود

وی افزود: احصای مشکلات نواحی و حاشیه شهرها از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار داریم که با انجام پیشخوان خدمات و حضور مسئولان در این مناطق دردها و مشکلات مردم شنیده می شود و اقدامات انجام می شود. برای حل آنها گرفته می شود

یکی از مسئولین ادارات بسیج استان قزوین گفت: برگزاری سفره خوانی مدیران در نماز جمعه از جمله برنامه هایی است که هفته گذشته در مجمع نماز جمعه برگزار شد و مسئولان بسیج نیز در نماز جمعه حضور یافتند.

فیضی دیدار فرماندهان پایگاه های بسیج با نماینده فقیه استان را از دیگر برنامه های هفته دولت عنوان کرد و افزود: برنامه اصلی ما هشتم شهریور (سه شنبه) همزمان با شهادت شهیدان رجایی و بهانر است.

رزمایش هایی توسط گروه های جهادی تخصصی برای بسیج ادارات و کارمندان در حال انجام است

وی گفت: این مراسم همزمان با آغاز دوره آموزشی گروه های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارکنان سراسر کشور و دهمین یادواره شهدای رجایی و بهنر و شهدای کارمند استان برگزار می شود. سخنرانی ویژه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور.

مسئول ادارات بسیج استان قزوین افزود: همچنین با توجه به اینکه مشکلات شهرستان اقبالیه را شناسایی کرده ایم فردا با حضور مسئولین و سردار سلیمانی در مسجد جامع اقبالیه از ساعت 11 صبح الی 13:00 بعد از ظهر مشکلات احصاء شده توسط مردم بیان خواهد شد تا توسط مراجع ذیربط پیگیری شود.

فیضی افزود: رزمایش گروه های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان از 8 تا 14 شهریور برگزار می شود که پس از اعلام کد رزمایش توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز سه شنبه فعال می شود. .

وی یادآور شد: بیش از 500 گروه جهادی با 2 هزار میز خدمت در کشور و 10 گروه جهادی با 80 میز خدمت در استان در رزمایش شرکت می کنند و این میز خدمت بیشتر در مناطق و روستاهای فقیرنشین مستقر می شود.

170 دفتر بسیج در استان وجود دارد

مسئول ادارات بسیج استان قزوین اذعان داشت: در تمامی ادارات پایگاه های بسیج وجود دارد و 170 پایگاه بسیج در استان داریم.

فیضی یادآور شد: ادارات بسیج از لایه هایی بودند که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از تأسیس سازمان بسیج در ادارات شکل گرفت.

وی افزود: یکی از اصلی ترین ماموریت های ما بسترسازی برای تحقق نظام اسلامی و مسئولان و دستگاه های اجرایی در تراز انقلاب است و همه برنامه های ما این است که در تحقق این امر نقش آفرینی کنیم. دولت اسلامی

رئیس ادارات بسیج استان قزوین تاکید کرد: هدف ما افزایش رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی است و این مهم با خدمت صادقانه و احترام به مشتریان محقق می شود.

فیضی گفت: ویژگی اصلی وزیر نمونه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است یعنی هر وزیری که کار مردم را به نحو احسن و در اسرع وقت برای رضای خدا انجام دهد وزیر نمونه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید