شهیدان رجایی و باهنر مظاهر واقعی خدمت به مردم هستند


ساعت: 10:03
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892492

مشاور نمایندگان نواحی پنج گانه جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در امور اهل سنت:

مولوی یونس چاهانی گفت: شهیدان رجایی و باهنر مظهر واقعی روحیه خدمت به مردم هستند و بی شک ترسیم تصویری دقیق از زندگی و ولایت این دو شهید می تواند الگویی باشد برای خادمان مردم برای کمک به آنان در زندگی شخصی و سیاسی آنها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با را آرمان; وی با بیان اینکه اولین هفته از شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و بهنر به عنوان هفته دولت اعلام شده است، گفت: تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور طول عمر مردانی است که ناخواسته ارائه شده است. این شیوه زندگی، منش و روش آنها بود.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر مظهر واقعی روحیه خدمت به مردم هستند و بدون شک تصویری مفصل از زندگی و حکومت این دو ترسیم می کنند. شهدا می توانند الگوی خدمت به مردم باشند و زندگی شخصی و سیاسی خود را برای آنها رقم بزنند.

وی گفت: هفته دولت نماد وحدت مردم و نظام اسلامی و یادآور جانفشانی های فرزندان پاک و گرانقدر انقلاب و احیای ایام پرشور خدمت شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است. “

مولوی چاهانی افزود: هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای بیداری هر چه بیشتر امید در جامعه است، امید و نشاطی که در سایه رهبری مقام معظم رهبری و در سایه اهمیت لباس مقدس کرامت و کار است. رئیس دولت آیت الله رئیسی و تلاش بی دریغ دولتمردان و حماسه آفرین ناخواسته دولت با همدلی و همزبانی ملت شریف ایران اسلامی به دست آمد.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب و ائمه شهدا و بویژه شهیدان دولت شهید رجایی و شهید باهنر را گرامی می داریم. و از زحمات خالصانه رئیس جمهور، هیئت دولت و دولتمردان تشکر و قدردانی می کنیم. دولت در خدمت مردم به خدای متعال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید