ارتش جمهوری اسلامی نمایشگاه ارزش های دینی و اسلامی است


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822867

حجت الاسلام شاهروحی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی نمایشگاه ارزش های دینی و اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهروحی صبح امروز در مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی یکی از مظاهر اقتدار ملی و عناصر حاکمیت اسلامی است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که چگونه ارتش جمهوری اسلامی با حضور در جبهه های نور علیه ظلمت حماسه آفرید و شهدا و جانبازانی را حتی در زمان جنگ نظامی در ارتش تقدیم اسلام و حفظ این سرزمین کرد. منبع امنیت و آرامش ملت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وقتی ملتی ببیند که ارتشی مؤثر، توانا و متدین دارد و نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و دفاعی دارد که آماده دفاع از این سرزمین و پاسداری از ملت و حفظ استقلال هستند. او اطمینان می دهد که این به برکت تعالیم اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام شاهروحی گفت: ملت ایران قدردان زحمات همه نیروهای مسلح، ارتش و نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، بسیج، عشایر غیور و همه در شرایطی است که کشور ما نیازمند حضور و کمک آنهاست. مانند بلایای طبیعی سیل، زلزله و سایر بلایا این نیروها را به کمک می آورد و تلفات را کاهش می دهد و در نتیجه خانواده های آسیب دیده را التیام می بخشد.

وی بیان کرد: حضور موفق لشکر 84 لرستان و سایر لشکریان دلاور حاضر در استانمان با عناوین دیگر، رشادت های این مردم را در سرزمین ها و قله های سربک بلک شمال غرب و غرب به یاد داریم و امروز ارتش جمهوری اسلامی، این نمایشگاه ارزش‌های اسلامی و دینی است و در پادگان‌ها، مدارس و آموزش‌های نظامی که در حال برگزاری است، شاهد هستیم که نیروهای مسلح ما به قوانین و مقررات اسلامی پایبند هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: نیروهای مسلح از دانش، تجربه، تخصص و تعهد لازم برخوردار هستند. امروز دینداری، تعهد، قابلیت اعتماد، توان و تجربه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی باید باشد، خوشبختانه در بین نیروهای مسلح ما وحدت وجود دارد.» و بین ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، برادری، صمیمیت و برادری وجود دارد. بسیج و عشایر و ما باید این وحدت را افزایش دهیم.

حجت الاسلام شاهروحی گفت: عزت و شکوه دین تحت الشعاع ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است و در نظام می بینیم که چگونه نیروهای مسلح مایه امید دوستان و رعب و وحشت در دل دشمنان شده است. “

وی گفت: اگر کشور ما به دلیل داشتن آب های سرزمینی، هوایی و زمینی ایمن است به خاطر نیروهای مسلح مقتدر، جهادگر و وفادار آن است که سربلندی هر ملتی از طریق نیروهای مسلح دانشمند، مجرب و متعهد به ارزش هاست. آنها اسلام آورده اند و شهدا فدای این ارزش ها شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید