دشمنان نمی خواهند ایران مقتدر باشد/ خون زیادی برای تقویت نظام نوپای انقلاب ریخته شده است.


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901385

آیت الله نیازی با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند ایران قدرتمند باشد، گفت: برای تقویت نظام نوپای انقلاب خون های زیادی ریخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله هاشم نیازی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در این اغتشاشات آخرالزمانی که در حال رخ دادن است، ما و فرزندانمان باید به خوبی هوشیار باشیم چرا که بین اعتراض و نگرانی فرق است، بنابراین ممکن است عده ای مطالباتی داشته باشند. اما دشمن سعی می کند موج سواری کند، بنابراین خواسته ها و دخالت ها باید از هم جدا شوند.

وی افزود: مهم این است که ما با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از رهنمودهای حکیمانه ایشان بهره ببریم و درک درستی از زمانه داشته باشیم تا در تصمیم گیری و موضع گیری مشکلی نداشته باشیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید اجازه داد امنیت و ناموس کشور توسط چند نفر خدشه دار شود چرا که در این سال ها خون های زیادی برای تقویت نظام نوپا ریخته شده است. انقلاب اسلامی است و نباید اجازه توطئه آشکار داده شود.از دشمنان قسم خورده که برای تضعیف امنیت طراحی شده اند، نمی خواهند ایران قدرتمند و سربلند باشد.

وی تصریح کرد: هدف دشمن تسلط بر منابع و منافع کشور است و باید هوشیار بود و اجازه ندهیم دشمنان از عواطف و احساسات سوء استفاده کنند.

آیت الله نیازی خاطرنشان کرد: یک جمله مهمی که همه مردم به ویژه جوانان باید به آن توجه کنند این است که حضرت علی (ع) فرمودند کسانی که با هدایت دلسوزانه بزرگان جامعه به خواب رفتند باید بدانند که روزی با لگد دشمن بیدار خواهند شد و این جمله برای همه ما و جوانان بسیار تکان دهنده است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید به این جهت امام صادق(ع) توجه کرد که فرمودند در بحران های حوادث زمانی که از زمان آگاه است و دارای درک صحیح شرایط زمان، مکان و محیط باعث می شود. مردم هرگز نباید تحت تأثیر تصمیمات احساسی قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید