سر بریدن 81 نفر در عربستان / خون ریخته شده، ناپدید شدن آل سعود را تسریع می کند


زمان: 09:01h
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815932

در بیانیه مجمع پیشکسوتان انقلاب اسلامی آمده است؛

مجمع پیشکسوتان انقلاب اسلامی با محکومیت سر بریدن 81 تن از اعضای حکومت عربستان گفت: خون های ریخته شده و بیداری مردم آزادیخواه موجب تسریع در نابودی نظام پادشاهی سعودی و مرگ نابهنگام گاو بزرگ شیطان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی سر بریدن 81 تن از اعضای حکومت سعودی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

رژیم وحشی عربستان در عربستان بار دیگر جنایت خود را در برابر استانداردهای دوگانه و سکوت دولت ها و سازمان های بین المللی مدعی حمایت از حقوق بشر 81 انسان بی گناه از جمله 41 فعال فرهنگی و مذهبی الحسا نشان داد. و القطیف به بهانه واهی تحریک و راه اندازی شیطان بزرگ، فساد آمریکا و رژیم دروغین و کودک کش صهیونیستی در یک روز اعدام شد.

رژیم جنایتکار عربستان سعودی باید بداند که آیا سکوت جامعه جهانی برای ارتکاب جنایات فجیع، زندانی کردن مردم بی گناه و آزادیخواه، شکنجه و اعمال وحشیانه، حمایت بی رحمانه از سازمان های تروریستی به ویژه خون آشام های داعش، خون مردم عراق را ریخته است یا خیر؟ سوریه، یمن، مخالفت با آزادی بیان و خفه کردن فریاد احقاق حق مردم عربستان و اعدام بزرگانی چون آیت الله باکر النمر و اعدام شهدای مظلوم اخیر که به رقصیدن آمریکا و صهیونیست تروریست عادت کرده اند. ، نه تنها نفع می برد، بلکه پیروز نمی شود، بلکه خون های ریخته شده و بیداری مردمان خداجو، آزادی خواه و ستمگر، زوال و از بین رفتن پادشاهی دست نشانده آل سعود و مرگ نابهنگام گاو مکنده را تسریع می بخشد. شیطان بزرگ

جامعه شهدای انقلاب اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم عربستان از جمله الحسا و القطیف به ویژه خانواده های داغدار شهدای مظلوم این جنایت بزرگ و کشتار وحشیانه خائنین آل سعود حمایت های رژیم از سوی دشمنان اسلام. غاصب همچنین سکوت دولت ها و سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر و اتحاد برخی کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر قدس شریف و فلسطین مظلوم را به شدت محکوم کرد.

وی همچنین با اقتدار مقتدر از نهاد مقدس سپاه پاسداران دولت اسلامی که برای حفظ امنیت جمهوری اسلامی، رژیم غاصب و تروریست صهیونیستی که در کنار ایران اسلامی توطئه می‌کنند و برای برهم زدن امنیت کشورمان برنامه‌ریزی می‌کنند، فرصت را غنیمت شمرد. جسورانه این رژیم وحشت زده و مستأصل و متحدانش را که بر آن تکیه می کنند مجازات می کند و درس به یاد ماندنی می دهد.

به امید پیروزی اسلام ناب محمدی(ص) بر استکبار جهانی

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید