سر بریدن 81 نفر در عربستان تنها با دستور دولت آمریکا امکان پذیر است


زمان: 09:00
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815360

در پی سر بریدن 81 نفر در عربستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: این گونه جنایات تنها به دستور دولت استکباری آمریکا قابل انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره اعدام ۸۱ نفر در آل سعود متشکرم عربستان سعودی را محکوم کنید.

متن بیانیه به شرح زیر است:

“به نام خدا”

«مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نفس او فَسادٍ قیمت الْأَرْضِ فَکَأَنَّما قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا »

جنایات بزرگ و حملات وحشیانه به مسلمانان در عربستان سعودی خارج از کشور از جمله در یمن قهرمان و مقاوم و ذبح و کشتار وحشیانه مردم متشکرم و بی گناهی عربستان در زیر عذرخواهی های دروغین و پوچ، زنگ خطر پایه های کثیف و ارتجاعی دیکتاتوری، کودکان کش و … دست نویس این آل سعود است.

عجیب نیست سیستم آل سعود 81 فرد بی گناه از جمله بیش از 40 نفر از شیعیان آن کشور را جرم انگاری کرد و عدد از جانب مبارزان یمن به مدت یک روز به اقدامات تروریستی ساختگی متهم شد اعدام آهسته به این دلیل سیستم از آغاز بر اساس سیاست وحشی گری ساختمان بوده است.

شاهزادگان متحد و خاندان آل سعود بر جنایاتی فشار می آورند که ناقض اساسی ترین اصول اسلام و حقوق بشر است و مورد حمایت رژیم قرار می گیرد. تروریست آمریکای فساد و متحد صهیونیست ها که همیشه در چشم این دولت های مستکبر بوده است. گاوهای شیرده آنها تروریست های انگ زنی علیه جوانان انقلابی یمن و توسط آنها محسوب می شوند سوئی جوانان شیعه سعودی; آنها اعدام و این در حالی است که تروریسم بخشی از ساختار است سیستم او سعودی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این جنایت شنیع؛ او جز با اراده و چراغ سبز دولت مستکبر آمریکا به چنین جنایاتی معتقد است و صهیونیست خون مشروب خوار وی از همه آزادگان و آزاد اندیشان جهان و همچنین سازمان های بین المللی به ویژه سازمان های حقوق بشری خواست تا این اقدام را محکوم کنند و از مردم عربستان خواستند: مخصوصا شیعیان مظلوم این کشور و مردم بی گناه یمن در عوض از وحشی گری و قتل آل سعود حمایت کنید و این جنایت شنیع را محکوم کنید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید