حادثه 27 جولای 1981 نشانه کینه عمیق آمریکایی ها از رژیم نوپای ایران بود.


ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878869

کامران غضنفری گفت: دولت آمریکا از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، مجموعه‌ای از اقدامات را برای سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران به اشکال مختلف انجام داده است که نشان‌دهنده کینه عمیق آمریکایی‌ها از این نظام نوپا است. ” آنها بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران گازنفری در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به ترور نافرجام مقام معظم رهبری در 6 تیر 1360 گفت: بدیهی است که این عملیات کار گروه فورکان بوده است چرا که در پرونده حاوی مواد منفجره نام گروه فورکان وجود دارد. اما به نظر می رسد این اقدام توسط منافقین و سازمان مجاهدین هالک صورت گرفته است، زیرا چنین بمب گذاری ها کار آنها بوده است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: این گونه کشتارها که از تیرماه 1360 آغاز شد، دقیقاً همان کاری بود که گروه تروریستی مجاهدین هالک با همکاری مقامات آمریکایی انجام داد. این گروه با هماهنگی دولت‌های غربی و سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه، آمریکا و سایر کشورهای غربی، اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و قول حمایت در این زمینه را داده است.

نویسنده کتاب سری قطعنامه با بیان اینکه با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی مرحله عملیات مسلحانه، کشتار و بمب گذاری آغاز می شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران و بمباران دفتر نخست وزیری دو ماه بعد از آن آغاز شد. با همکاری انجام شد.

وی افزود: نوع بمب های مورد استفاده از ابزارهای سیا بود و مجاهدین خلق با کمک و حمایت مستقیم دولت آمریکا مرتکب جنایت شدند.

غضنفری گفت: دولت آمریکا از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران به اشکال مختلف مجموعه ای از اقدامات را انجام داده است که نشان از کینه عمیق آمریکایی ها از این امر داشت. رژیم نوپا. .

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مطالب فوق خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به دلیل اینکه منافع غیرقانونی آنها در جمهوری اسلامی ایران از بین رفته بود برای احیای سلطنت برای کسب منافع نامشروع خود به هر دری می زدند که بحمدالله نتوانستند این کار را انجام دهند. هیچ چیز در آن چهار دهه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید