جنایت و اشغال ذات آمریکایی هاست / مشکل ما با آمریکایی ها پیوند عمیق ملت و رهبری است

ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781650

حسین مظفر در مراسم حماسه 13 آبان در کرمانشاه گفت: مشکل ما با آمریکایی ها پیوند عمیق ملت و رهبری است، پیوند محکمی که آمریکایی ها بیش از 40 سال است که سعی در تضعیف آن دارند اما نه تنها. شکست خورده بلکه قوی تر از این ملت، به ویژه از نسل.» جوانی او با رهبری همراه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، حسین مظفر امروز پنجشنبه در راهپیمایی 13 آبان در مقابل مسجد جامع کرمانشاه که با حضور گسترده مردم برگزار شد، گفت: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است. سه دوره مختلف روز به عنوان یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور ثبت شده است.

یکی از اعضای شورای تشخیص گفت: امام خمینی در 13 آبان 1332 به ترکیه تبعید شد، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 57 که بعدها به روز دانش آموز معروف شد و سرانجام تسخیر و تسخیر لانه جاسوسی در آبان. 4 سال 1958 به عنوان سه حادثه. در تقویم کشورمان یک موضوع مهم تاریخی ثبت شده است.

مظفر گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط فرزندان غیور این ملت روزنه های امید سلطه در ایران اسلامی را بر آمریکایی ها بست و به نماد ذلت آمریکا تبدیل شد و شیطان بزرگ ذلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه این سه واقعه بزرگ از نظر وقوع و وقوع همزمان نیستند و در زمان‌های مختلف رخ داده‌اند، اما از نظر ماهیت و جهت کلی در یک راستا بوده و در هر سه رویداد در یک طرف ملت ایران است. . و در سوی دیگر استکبار جهانی و حامیان آنها قرار دارند.

مظفر گفت: در 13 آبان سه برگ طلا از کتاب انقلاب اسلامی ما ثبت شد و سه مورد از فجیع ترین جنایات علیه ملت ایران در آرشیو آمریکا و مزدورانش ثبت شد.

مظفر افزود: پس از این رسوایی ها و پیروزی ملت ایران در برخورد شجاعانه با آمریکایی ها، این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، روز بزرگ مرگ بر آمریکا شکل گرفت و به عنوان روزی در تاریخ ثبت شد. نماد استکبار ستیزی ملت ایران.

وی همچنین به دلایل اهمیت بزرگداشت این روزها در تاریخ ایران اشاره کرد و گفت: اولاً هر یک از این اتفاقات می تواند درس های بزرگی برای یک ملت و نسل بعدی و نسل جوان داشته باشد که باید آموخت. از آنها. .

وی گفت: ثانیاً جوانان باید بدانند که این اتفاقات تکرار می شود. اقدامات خصمانه آمریکا علیه کشورمان تنها مربوط به گذشته نیست و از این پس نیز ادامه خواهد داشت. این را اضافه می کنیم که آگاهی نسل جوان و دانش آموزان از این توطئه ها و دخالت هایی که آمریکایی ها در سرتاسر جهان به ویژه ایران انجام داده اند، می تواند یادآور خاطرات تلخی باشد و نسل جوان را متوجه ماهیت شیطانی نظام آمریکا کند. جای شهید و جلاد را عوض نکنید و دچار تبلیغات مسموم نشوید.

مظفر گفت: جوانان باید از داستان ننگین سیاهی که چگونه آمریکا بر کشورهای مختلف تسلط داشته است آگاه باشند. آنها باید بدانند که تاریخ 240 ساله نظام آمریکا مملو از جنایت، سلطه و اشغال است و هیچ تفاوتی بین رهبران آمریکا وجود ندارد. همه آنها ظالم هستند، «فقط روش آنها متفاوت است، یک روز رئیس جمهور با دستان چدنی علیه ملت ها توطئه می کند و یک روز رئیس جمهور با دستکش مخملی علیه ملت ها توطئه می کند.

وی افزود: ممکن است برخی از جوانان امروز بگویند که چرا با آمریکا صلح نمی کنید، چرا حاضر به مذاکره نیستید و … تا زمانی که مشکلات کشور حل شود، البته این تحلیل های نادرست این گونه مسائل و موارد مشابه را مطرح می کند. پاسخ به این سؤالات این است که چون این سؤالات به ناآگاهی از ماهیت نظام استکباری برمی‌گردد، نسل جوان باید بدانند که آمریکا چگونه در سراسر جهان لشکرکشی کرد و بداند که حاکمان غیرارادی بر آمریکایی‌های ملت‌های مختلف تحمیل می‌شوند.

مظفر گفت: جوانان باید بدانند که آمریکا قصد دارد با اندیشه و تفکر مخالف تفکر لیبرال مقابله کند، زیرا در عین حال هم تفکر لیبرال و هم تفکر کمونیستی بر جهان حکومت می کرد و سعی می کرد ریشه دین را دو قیچی کند. آمده است تا فرهنگ و تمدن ناب را مقدم بر پوپولیست‌های سراسر جهان قرار دهد و آمریکایی‌ها این مشکل را دارند که فکری علیه آنها مطرح شده و نفوذ آن هر روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا از 240 سال پیش تاکنون دارای 850 پایگاه نظامی در پنج قاره بوده است، گفت: در 151 کشور پادگان های نظامی و صدها هزار نیروی آمریکایی برای رسیدن به اهداف شوم خود و اشغال کشورهای مختلف به جهان حمله کرده اند. . و.

مظفر گفت: نسل جوان توجه داشته باشید که آمریکایی ها در گواتمالا، شیلی، کامبوج، آنگولا، بولیوی، کره شمالی، پاناما، سومالی، کوبا، تایلند و ده ها کشور دیگر درگیر نظامی و استکباری هستند.

وی به شکست ناوهای غول پیکر آمریکایی در برابر ارتش مقتدر ایران اشاره کرد و گفت: همه دیدید که در برابر اراده سپاهیان غیور ایران لرزیدند و با آبروریزی فرار کردند.

یکی از اعضای شورای تشخیص افزود: همه ما شاهد بودیم که سپاه قهرمان ایران، این دزدان آمریکایی، این گاوچران آمریکایی که ادعای خدای جهان هستند، با رسوایی و رسوایی بیرون می آیند و نفتکش دزدیده شده را به سواحل می کشند. ایران.”

وی ادامه داد: جرم آمریکا این است که در یک لحظه بمب شیمیایی بر روی هیروشیما و ناکازاکی انداخته و 220 هزار نفر را به یکباره می کشند.

مظفر جنایت و اشغالگری را ذات آمریکایی ها دانست و گفت: جوانان ما باید به این نکته توجه کنند که مشکل آمریکا با ایران اسلامی با صلح، سازش و مذاکره حل نمی شود. او با تروریست مقابله می کند.

وی افزود: مشکل ما با آمریکایی‌ها مشکل هسته‌ای نیست، زیرا ایران اول بمب هسته‌ای ندارد و بعد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بمب هسته‌ای در دکترین نظام اسلامی ما ممنوع است و آمریکا بیشترین دارد. بمب های هسته ای و از 35000 کلاهک هسته ای جهان، نیمی در دست ایالات متحده و نیمی دیگر در دست حامیان آنها است.

مظفر گفت: مشکل ما با آمریکا بحث حقوق بشر نیست و این یکی از تقلب های آمریکاست چرا که بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا خود آمریکایی ها هستند.

یکی از اعضای شورای تشخیص گفت: ما از مذاکره نمی ترسیم. دولت قبل ساده دل و اهل مذاکره بود. من معتقد نیستم شما حداقل شرایط را داشته باشید، اما آنها شرایط را رعایت نکردند و دیدید که چه شد.

مظفر افزود: آمریکایی ها اصلا به معاهده بین المللی وفادار نیستند، به سیستم ها و سازمان های بین المللی سیگنال می دهند! کشوری که تمام قطعنامه های بین المللی را وتو کرد و طبق گزارش 100 قطعنامه بین المللی را وتو کرد، حالا طرفدار حقوق بشر هستند!

فرمود: همان گونه که قرآن هشدار می دهد، عهد و پیمان های دشمنان نمی تواند برای شما آرامش بخش باشد.

مظفر به نسل کشی های وحشیانه آمریکا اشاره کرد و گفت: «مگر این می تواند طرفدار حقوق بشر باشد!» سعودی های احمق مرتجع را هم مدافع حقوق بشر کردند، آیا می توانند با این جنایات حقوق بشر را زیر پا بگذارند؟

وی خاطرنشان کرد: مشکل ایران با آمریکا دموکراسی نیست، زیرا ملت ایران که در حضور و مشارکت مردم و با همه مشکلات در هر جا که لازم باشد در دنیا حرف اول را می زند در خط مقدم جبهه حضور دارد. “

یکی از اعضای شورای مناسبت گفت: مشکل ما با آمریکا این است که ایران به اعتراف خودش مانع از ورود آمریکا به منطقه شده است، مشکل اصلی ما با آمریکا این است که ایران الان آمریکایی ها را مطرح کرده است. پرچم در جهان.” آنها نگران اقتدار ایرانیان هستند.

وی افزود: آنها نگرانند که نتوانسته اند ایران را براندازند و هر روز شاهد آن هستند که بر اعتبار ایران افزوده می شود و حاضر نیستند به باج خواهان بین المللی باج بدهند.

مظفر افزود: یکی از سران آمریکا می گفت مشکل ما با ایرانی ها این است که رهبر ایران از آمریکا چیزی نمی خواهد و چنین فردی نمی خواهد باج بدهد.

وی ادامه داد: مشکل ما با آمریکایی‌ها پیوند عمیق ملت و رهبری است، پیوند محکمی که آمریکایی‌ها بیش از 40 سال سعی در تضعیف آن داشتند، اما نه تنها شکست خوردند، بلکه ملت به‌ویژه نسل جوانش قوی‌تر هستند. از قبل.”

مظفر اذعان داشت: مردم ایران نشان دادند که هوشیار و آگاه هستند که نباید تسلیم ذلت و سازش شوند و 42 سال است که شعار این ملت مرگ بر آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید