پیشکسوتان سند زنده جهاد کبیر ملت ایران با توطئه های دشمنان روبرو هستند.


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814011

کریمی گفت: در استان مرکزی با همت گروه های جهادی بسیج و هدایت و پشتیبانی سپاه اقدامات قابل توجهی در 50 اردوگاه در پایگاه نهضت امداد در حال انجام است. توزیع بیش از 470000 معیشت یک معیار است. اختلافات ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان دلیجان و رزمایش یاری های مومن این شهرستان گفت: سند زنده جهاد کبیر ملت ایران در چهره توطئه های دشمنان.

وی افزود: تعبیر شهدای زنده به حق شایسته جانبازان عزیز است و به برکت وجود جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی در دهه پنجم، اوج اقتدار و سربلندی است. آنها مایه غرور و تشویق همسالان خود هستند.

سردار کریمی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از حماسه های درخشان جانبازی است، گفت: جانبازان عزیز برای اعتلای اسلام و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده ایم. پیشکسوتان امروز یکی از مهمترین مولفه های قدرت در انقلاب اسلامی هستند که گام دوم انقلاب محسوب می شوند.

وی تاکید کرد: جانبازان با جهاد در راه خدا و صیانت کامل از ارزش های اسلامی قله های رفیع سعادت را پشت سر گذاشته اند و امروز در گام دوم انقلاب جوانان و مردم باید با جهاد حقوق خود را تبیین کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی حسادت دینی را مهمترین ویژگی رفتاری جانبازان خواند و گفت: هر روز.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری که یکی از نیازهای مهم کشور و نسل جدید است، تحقق جهاد است، توضیح اینکه جانبازان و ایثارگران در این زمینه نقش مهمی دارند. شما باید جهاد تبیین را درک کنید.

سردار کریمی تاکید کرد: امید آفرینی و شکل دادن به آینده ای روشن برای نسل آینده انقلاب اسلامی از اهداف مهم جهاد تباین است و با توجه به اهمیت این موضوع، تمامی برنامه های سپاه و بسیج رویکرد جهاد تباین است.

وی افزود: به برکت 43 سال مجاهدت در انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب، فصل شکوفایی و تقویت ملت ایران در همه ابعاد است و همه باید در تحقق و ساختن ایران قدرتمند مشارکت داشته باشند. “

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در سطح استان مرکزی با کمک گروه های جهادی بسیج و هدایت و پشتیبانی سپاه در 50 قرارگاه تحت پوشش نهضت امداد در مناسبت های مختلف اقدام قابل توجهی در حال انجام است.

توهین به خانواده های معظم شهدا در شهرستان، کاشت درخت برای شهدای استان مرکزی، دیدار با بسیجیان و سپاه پاسداران، تکریم و معارفه جانشین فرماندهی دلیجان، بازدید از طرح های محرومیت زدایی و دیگر برنامه های سفر یک روزه سردار کریمی فرماندهی از سپاه روح الله به شهر دلیجان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید