پرتو فرهنگ شهادت ضامن شکست ناپذیری ملت ایران است/ نور انقلاب جهان را درخشان تر از گذشته می کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شرکت در یادواره شهدای آب‌پهش به استان بوشهر سفر کرد و گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری سپاس انجام داد.

سردار یدلا جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با سپاس با تبریک دهه مبارک فجر گفت:

جیوانی افزود: شهید مربی و برگزیده است زیرا داوطلبانه در راه خدا جنگید و لایق شهادت بود.


6176a59b65e2 ee5a 4cdb a614 f0c34f57f842 خبر خاکستری

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر جامعه اسلامی شریف است این افتخار به خاطر جهاد شهدا در راه خداست و اگر می خواهیم در جامعه آبرومند باشیم باید فرهنگ شهادت را در جامعه حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: یادمان شهدا یکی از اقدامات موثر برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است.

تمرکز بر دشمن برای از بین بردن فرهنگ شهادت

جوانی خاطرنشان کرد: امروز دشمن بر تخریب فرهنگ شهادت در جامعه و بین ملت‌ها متمرکز شده است که تهاجم فرهنگی تهاجمی به ارزش‌ها است و یکی از آن ارزش‌ها فرهنگ ایثار و شهادت است.

9075Yadollah Javani خبر خاکستری

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نسل جوان ما با بازدید از این یادمان ها با فرهنگ ایثار و فداکاری آشنا می شوند.

باید فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه زنده نگه داریم

وی گفت: مهمترین ویژگی یادواره شهدا همراه با نکو زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت، ایثار و ایثار در جامعه و ادامه این راه الهی است.

سردار جیوانی خاطرنشان کرد: راه شهدا راه اسلام و انقلاب است و قطعاً ملت ایران در پرتو چنین فرهنگی شکست ناپذیری تضمین شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسانی که به کشور ما هجوم آوردند به هر قیمتی تلاش کردند انقلاب اسلامی را شکست دهند، ایران را پاره پاره کنند و بار دیگر بر کشور مسلط شوند.

رستاخیز اسلام با انقلاب اسلامی

وی خاطرنشان کرد: بعد از قیام امام خمینی(ره) اسلام در ایران ظهور کرد، به یک معنا عده ای می گفتند این قیام افشاگری از اسلام دیگری است.

جیوانی گفت: امام خمینی (ره) فلسفه قیام خود را نهضت برای خدا اعلام کرد و تصمیم گرفت عظمت اسلام را احیا کند و ذلت را پایان دهد.

قیام مردم ایران دنیا را به حرکت در می آورد

2005643e2cac 461f 4e7d b461 5f8fb773784a خبر خاکستری

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معمار انقلاب به دوران غارت و تحقیر ملت ایران پایان داد و همچنین مانع پیشرفت ملتی با این خاستگاه تاریخی شد و به حکومت ظالمانه شاهنشاهی پایان داد. “

وی گفت: قیام مردم ایران در ادامه قیام سعید الشهد بود و به همین دلیل همه زورگویان جهان با او مخالفت کردند چرا که پیروزی انقلاب الگویی برای سایر ملت ها شد.

سردار جیوانی تاکید کرد: انقلاب ما یک چراغ بود و اگر این چراغ خاموش نشود نور آن جهان را درخشان تر از گذشته خواهد کرد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید