بعید می دانم رکورد شکست ناپذیری استقلال/ ایران از گروه خود در جام جهانی صعود کند


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819554

زمین های خوب تهران توسط تیم های شهرستانی اجاره داده می شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به شکست ناپذیری استقلال فکر نمی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بیشتر باشگاه ها به دنبال جذب بازیکن هستند اما پیکان تیم جوانی است. تبریک به پیکان و محتبی حسینی. “آنها تیم خوبی دارند و عملکرد خوبی داشتند. در جام حذفی هم مورد آزار و اذیت قرار گرفتیم. قطعا فردا بازی سختی خواهیم داشت. نه تنها فردا، بلکه هر 7 بازی پیش رو سخت است. ما باید هر کاری که ممکن است انجام دهیم تا به نتیجه برسیم. نتیجه مطلوب.

سرمربی استقلال گفت زمانی که به عنوان بهترین مربی انتخاب شد، گفت که می خواهم زمین تمرینی مطلوبی داشته باشم که از این بابت بسیار ممنونم.

وی افزود: زمین تمرین استقلال مشکلی بود که باید قبل از شروع فصل به آن توجه می شد اما متاسفانه انجام نشد. آنها وقت ریکاوری نداشتند و ما مجبور شدیم در آرارات تمرین کنیم. واقعا خنده دار است، ما این همه زمین را دیدیم و دو سه زمین خوب پیدا کردیم که تیم های شهرستانی در آن تمرین می کنند. تیم های شهرستانی که دو ورزشگاه در شهر خود دارند در تهران تمرین می کنند اما پایتخت زمین تمرین ندارد.

وی افزود: باور نمی کنم اجازه تمرین در تهران به آنها داده شود. در مجموع دو سه قطعه خوب پیدا کردیم که متاسفانه تیم های شهری و صنعتی با اجاره های بالا آمدند و گرفتند. اساس انقلاب اندکی بهبود یافته است. ما دیده ایم و اگر به آن برسند انشالله هفته آینده آماده می شود اما سرزمین آرارات هیچ شرایطی برای تمرین ندارد. من واقعا شرمنده بازیکنانم هستم. ما نباید گله کنیم، اما واقعا زمین تمرین خوبی نداشتیم. در این مدت اما بازیکنان با تمام توان تمرین کردند. باشگاه تمام تلاش خود را می کند اما متأسفانه زمین هایی که انتخاب کرده ایم نیاز به زمان برای آماده سازی دارد، فکر می کنم برای فصل آینده مشکلی نخواهیم داشت، زیرا اردوی حجازی در حال آماده سازی است، اما متاسفانه چند زمین خوب در تهران وجود دارد که اشغال شده است. توسط تیم های شهرستانی؛ گویی استقلال در سیرجان تمرین خواهد کرد. خنده داره دو تا زمین خوب که متاسفانه تیم های شهرستانی گرفته بودن.

سرمربی استقلال درباره اینکه این تیم و پیکان رکوردی شکست ناپذیر دارند و چه کسی می تواند در بازی فردا این رکورد را بهبود بخشد. وی گفت: واقعیت این است که اصلا فکر نمی کنم تیم شکست نخورد و می خواهم رکورد را حفظ کنم. تیم پیکان این فصل را با جمعی از جوانان آغاز کرد، تبریک بابت کلکسیونشان. آنها بدون بازیکنان مشهور به نتایج خوبی دست یافتند، مهمترین عامل آنها دویدن است. بازی سختی داریم اما با توجه به شرایط جدول و اینکه در جام قهرمانی هستیم قطعا برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم.

مجیدی در خصوص خبر بازگشت محمدحسین مرادمند از ملوان گفت: باشگاه کاری کرده است اما دقیقا نمی دانم این اتفاق می افتد یا خیر اما با توجه به شرایط فکر می کنم او بتواند به تیم ما ملحق شود. ما منتظر تصمیم باشگاه هستیم.

وی در خصوص قرعه کشی جام جهانی و همگروهی تیم ملی با انگلیس، آمریکا و قهرمان پلی آف اروپا گفت: با توجه به تساوی فکر می کنم تیم ایران برای اولین بار از گروه خود خارج شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید