13 نوامبر; نماد استکبارستیزی ملت ایران و شکست ناپذیری آمریکاست


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908015

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: رژیم استکباری آمریکا رژیمی جنگ طلب، تروریست، تروریست پرور، مداخله گر، فاسد، فاسد، انحصار طلب و عهد شکن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران و شکست طلبی آمریکاست و این نماد برجسته بود و باید بیشتر شود. برجسته در حال حاضر

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مبارزه با نظام های استکباری مبارزه با فساد، ظلم و شیطنت است. مبارزه با پدیده استکبار، عین عقلانیت است و تسلیم و سنگین شدن، ضد عقلانیت است.

وی تصریح کرد: رژیم استکباری آمریکا، رژیمی جنگ طلب، تروریست، تروریست، مداخله گر، فاسد، فاسد، انحصار طلب و عهد شکن است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی افزود: ایران مبتکر ماجرای تسخیر لانه جاسوسی نبوده است. آنها شروع کننده بودند. بلافاصله پس از انقلاب، سفارت آمریکا مورد حمله قرار نگرفت. سفارت در اوایل انقلاب افتتاح شد، شروع به اقدام علیه انقلاب کردند و یک گروه تروریستی در آمریکا راه اندازی کردند، گروه های کودتا را ایجاد و برنامه ریزی کردند و مقدمات جاسوسی عظیمی را در سفارت فراهم کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بعد از انقلاب دشمنی کردند، جنبش دانشجویی در تسخیر سفارت حرکتی تدافعی، مناسب، به موقع و منطقی بود.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها تسخیر لانه جاسوسی را سرآغاز درگیری ملت ایران و آمریکا معرفی می کنند که این کذب است. آغاز درگیری بین مردم ایران و آمریکا، کودتای 28 مرداد 1391 بود که حکومت ملی را که به انتخاب مردم روی کار آمده بود، سرنگون کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تصریح کرد: آمریکا دشمن ایران است، بعد از انقلاب هر کاری که ممکن بود علیه ملت ایران انجام داد. آمریکا در تقویت تروریست ها، کمک به صدام در جنگ با ایران، سرنگونی هواپیمای مسافربری، در اغتشاشات سال 88 و اغتشاشات پس از آن و اغتشاشات اخیر و کشته شدن شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریست ها. مصادره پول ملت ایران و سایر موارد دشمنی با ایران انجام می دهد و می کند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون سیاستمداران آمریکایی با بیشترین نفاق و بی شرمی خود را به نفع ملت ایران اعلام می کنند، ابراز داشت: آمریکا به دنبال تسلط مجدد بر ایران است و همه می دانند که تسلیم است. برای مستکبر چیزی جز ذلت نیست و ارزش زندگی آزادی و استقلال و عدم پذیرش سلطه ی قلدریان است.

وی خاطرنشان کرد: ایران یکپارچه و یکپارچه، پرچمدار مقاومت در برابر طاغوت ها بوده و خواهد بود و ملت، دولت و دولت از همه امکانات خود برای رسیدن به قله عزت امامت ولی فقیه استفاده خواهند کرد. . انقلاب ادامه دهنده راه امام راحل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید