شهادت سردار سلیمانی و سرنگونی هواپیمای مسافربری نماد حقوق بشر آمریکاست


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880395

محمود مغی گفت: آمریکا در موارد متعددی مانند ترور سردار سلیمانی و سرنگونی هواپیمای مسافربری دشمنی خود را ثابت کرده و نشان داده که مصداق حقوق بشر آمریکایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با صبح زاگرس وی با اشاره به سرنگونی دلخراش هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس در سال 67 گفت: من نیز مانند سایر مردم کشورم دشمن شماره یک کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را آمریکا می دانم.


محمود مغی تاکید کرد: دشمنی آمریکایی ها همیشه وجود داشته و در بسیاری از موارد مانند ترور سردار سلیمانی، سرنگونی هواپیمای مسافربری و بسیاری موارد دیگر دشمنی خود را ثابت کرده و خود را مصداق آمریکایی ها نشان داده است. حقوق بشر.


وی افزود: هر چه این حوادث بیشتر شود، دشمنی ما با آنها بیشتر می شود و فقط باید راه هایی برای رهایی از این شیطان خبیث اندیشید.


یک مقام مسئول همچنین به رابطه آمریکا با ایرانی ها قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها قبل از انقلاب دشمن ما بودند زیرا منابع ما را گرفتند اما بعد رژیم پهلوی تسلیم خواسته های آنها شد و موافقت کرد اما اکنون با آنها مخالفیم و باج نمی دهیم و به همین دلیل دشمنی باقی می ماند.


این هنرمند پیشکسوت در پایان تاکید کرد: اگر آمریکایی ها بخواهند از کشور ما سوء استفاده کنند و قصد غارت کنند، آن دشمنی وجود دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید