راز آزادی و قدرت ملت بزرگ ایران استکبارستیزی است

ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781505

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

دانشی گفت: رمز آزادی، عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار و مخالفت با ظلم حاکمان جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دانشی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ گفت: 13 آبان روز اعلام پایداری و مقاومت پایدار ملت انقلابی ایران در برابر ظلم و ستم آمریکای جنایتکار و جنایتکار است. تبلور و خشم حماسی ملت ایران از استکبار جهانی.»

دانشی گفت: بیش از چهار دهه ایستادگی، مقاومت و پایداری پایدار ملت قهرمان و ستمگر ایران اسلامی در برابر خباثت، شرارت، جنایت و تحریم های عمومی و ظالمانه آمریکا پس از انقلاب اسلامی سرانجام باعث بیداری ملت ها و ملت ها شد. جهانی شدن مرگ بر آمریکا و تنزل جایگاه آمریکا در افکار عمومی و افشای چهره شیطانی و منافقانه آنها در منطقه و جهان.

وی ادامه داد: یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، تولد عینی، الگوی مدرن و کل نگاه به پیام تاریخی، جهانی و مفاهیم ارزشمند و ارزشمند حماسه جاویدان قیام عاشورای حسینی است. و آمریکا جنایتکار خیانتکار ناقض نظم عمومی و امنیت و صلح جهانی مانند «شیطان بزرگ»، «مثال اتم استکبار» و فرزند نامشروع جریانات طاغوت و سلطه اغواگرانه شیطان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: 13 آبان ماه سال جاری روز بزرگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر جنایات مختلف آن علیه بشریت و در عین حال سیاست استکبار و ظالمانه و ظالمانه است. آمریکا علیه ایران دیگر دولت ها و دولت های مستقل، آزادیخواه و محترم ادامه دارد نه شعار مرگ بر آمریکا به عنوان اصلی ترین و مهم ترین شعار مردم در تظاهرات علیه استکبار 13 آبان و دیگر مراسم ها و مناسبت ها. انقلاب اسلامی حذف نخواهد شد. بلکه این شعار و پیام با درجه و جامعیت تاریخی و رهایی بخش و با عبور از تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هر روز فراگیرتر و جهانی تر می شود.

دانشی گفت: رمز آزادی، عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار و مخالفت با ظلم حاکمان جهان است.

لازم به ذکر است تجمع ضد استکباری 13 آبان اراک از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 22 مرداد 1400 با حضور مردم شریف و ولایتمدار در مصلای بیت المقدس اراک در مطابق با دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی تاج و تخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید