راز استقامت حاج قاسم در روحیه استکبارستیزی او بود

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796179

سید علیرضا آل داود گفت: راز استقامت حاج قاسم در مجامع جهانی روحیه استکبار ستیزی اوست که دلیل خشم، استقامت و کینه توزی دشمنان ریشه در این روحیه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به ابعاد مهم شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت: از عراق و افغانستان باید تسریع شود.

سید علیرضا آل داود گفت: حاج قاسم سلیمانی حداقل در 40 سال گذشته تمام نقشه های استکبار جهانی در منطقه را به یاس دشمن تبدیل کرده است، بنابراین دسمان کاملا عصبانی است.

وی افزود: حاج قاسم نگذاشت انقلاب اسلامی از سوی آمریکایی ها، داعشی ها و اسرائیلی ها آسیب ببیند و از همه مهمتر ابتکار حاج قاسم برای حمایت از جبهه مقاومت در منطقه که با حمایت از مظلومان هر منطقه نمود پیدا می کند. «با ظالم روبرو شوید.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور گفت: رمز ماندگاری حاج قاسم در مجامع جهانی روحیه استکبار ستیزی اوست که عامل خشم، لجاجت و کینه دشمنان ریشه در همین روحیه است.

وی تاکید کرد: راز ماندگاری حاج قاسم ریشه در دو دلیل عمده دارد، نخست صداقت نیت حاج قاسم برای راه رفتن برای خدا و این که خداوند دل هایش را متوجه او کند.

آل داود گفت: دومین دلیل راز ماندگاری او نفوذ معنوی و قلبی در میان مردم است که در دل مردم جهان انقلاب می کند و پیکر او را به خاک می سپارد که همه ملت های جهان را به خود جذب کرده است. جهان، ملت ما به حق و با حضور میلیونی از این رهبر دلها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید