وقتی توهین به شهید همدانی عمق نفرت موسوی از انقلاب را آشکار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مصادف با ۲۷ مرداد سالروز شهادت شهید محسن حاجی که در تقویم کشورمان با عنوان «روز بزرگداشت شهدای مدافعان حرم» درج شده است، مقاله ای از میرحسین موسوی از رهبران فتنه 2088 در سایت ضدایرانی کلمه منتشر شده است که در بخشی از آن به اشتباه سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی و به ویژه حضور ایران در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه و حفاظت از … حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) به شهید سردار شهید حسین همدانی اهانت شد.

لحن این مقاله توهین آمیز که شباهت های زیادی با اظهارات گروه های تروریستی دارد تا جایی که انهدام داعش که از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است مورد هجوم وحشیانه این فرد قرار گرفت.

این بیانیه پر از نفرت حاوی موضوعات بسیاری است که برخی از آنها توهین و هجمه به رشادت های شهدای مدافع حرم است که در رأس آن محتوای وصیت نامه سپهبد فقید حاج قاسم سلیمانی و … حمله به مواضع و اقدامات سردار سرلشکر حاج حسین حمدانی، فرمانده بزرگ محور مقاومت.


البته این جسارت از جانب موسوی بعید نبود که حمله کنندگان به عزاداران عاشورا و خیمه عزای حسینی را «مردم خداجوی» خطاب کرد، چه احترامی برای مدافعان حرم اهل بیت و سربازان قائل خواهد بود. از وطن؟ اما خصومت خیری به بار آورد و گستاخی موسوی از حماسه ها و رشادت های سردار حمدانی یاد کرد تا در محافل ذکر شود و مردم بیشتر از او بخوانند و ببینند.

سردار شهید حسین حمدانی از بزرگ ترین فرماندهان جنگ سوریه به عنوان نابغه جنگ های نابرابر غرب آسیا شناخته می شود. این سردار شهید به همراه حاج احمد متوسلیان، شهید محمد ابراهیم حامت و شهید محمود شهبازی از بنیانگذاران تیپ 27 محمد رسول الله (ص) بود. پس از هشت سال پاسداری از جهاد خسته نشد و همچنان در شرایط خاص نظام و انقلاب حضور داشت.

نبوغ فرماندهی او در مواجهه با شورش های 1988 باعث شد شورشیان و شورشیان از اهداف خود کوتاه بیایند. میرحسین موسوی به این امر واقف است و از اینکه فرماندهان سپاه به ویژه سردار شهید حسین همدانی این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و امروز با تهمت زدن به فرماندهان و مدافعان حرم سعی در پاکسازی چهره خود دارد ناراحت است.


47253d52 581e 4940 8c34 34cd03b66114 خبر خاکستری

رهبر معظم انقلاب در سال 94 در دیدار با خانواده شهید حاج حسین حمدانی به توصیف این شهید عزیز پرداختند و گفتند: اخلاص شهید همدانی تأثیر خود را داشت. اینجوری خدا خیلی زود جواب اخلاص رو میده که دیدی تشییع جنازه ای که اینجا تهران شد اون تشییع عجیبی که تو همدان شد. [جواب اخلاص ایشان بود]”


دوباره می خواستند شهید همدانی را بکشند

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پس از این توهین در دیدار با خانواده شهید همدانی با تاکید بر اینکه نام و یاد این شهید به ملت ایران قوت و قدرت می بخشد، به این جمله اشاره کرد که «دشمن می تواند. اگر خدا بخواهد نیکی کن.» در حادثه اخیر نمونه ای از این گفته را دیدیم و عوامل ضد انقلاب که ضربه بزرگی به انقلاب از جمله در اغتشاشات سال 88 وارد کردند، دوباره خواستند شهید همدانی را بکشند اما با هوشمندی مردم هیچ نتیجه ای نگرفتند.


رهبران شورشی به دنبال فراموشی حماسه شهدای سرافراز مدافع حرم هستند

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دیلیجان در مجلس و عضو کمیته ریاست شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در پاسخ به یادداشت اخیر میرحسین موسوی و هتک حرمت به شهادت حمدانی و شهدای مدافع حرم گفت: متاسفانه امروز یکی از سران فتنه ۸۸ سخنگوی رژیم غاصب صهیونیستی شده است. و دقیقاً سخنان سران رژیم کودک کش اسرائیل را تکرار کنید و درس عبرت است.

وی افزود: سران فتنه اینقدر نادان هستند و تحلیلی ندارند و فراموش کرده اند که کلینتون در خلال صحبت هایش گفته بود که ما داعش را برای نابودی جمهوری اسلامی درست کردیم و این جمله توسط چند تن از سران آمریکا تکرار شد و عجیب است که سران قیام. به این راحتی نمی فهمند.

سلیمی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم به سرکردگی شهیدان حاج حسین حمدانی و حاج قاسم سلیمانی برای حفظ حریم و امنیت کشور جان خود را فدا کردند و برای پاسداری از ارزش های اسلامی و دین مبین اسلام حضور یافتند. میدان جهاد و شهادت بودند و در مقابله با مردم ظالم حمله کننده به حرم اهل بیت نقش داشتند.

وی ادامه داد: سران فتنه 88 آنچه در سامرا اتفاق افتاد را فراموش کردند و فراموش کردند که داعش با حرم اهل بیت (علیهم السلام) چه کرد و چه اهداف شومی برای آنها داشت و فراموش کردند که داعش به هیچ گروهی وابسته نیست. در میان آنها مسیحیان رحم نکرده اند و جنایات وحشیانه داعش را فراموش کرده اند و سران قیام به دنبال فراموشی حماسه های شهدای سرافراز مدافع حرم هستند و همه باید در برابر این قیام هوشیار باشند.


577eddb8 8368 4529 951b b9c2f02e6903 خبر خاکستری


این خودکامگان هستند که نتایج رای مردم را به هم ریختند

نماینده مردم محلات و دیلیجان در مجلس افزود: اگر شهدای مدافع حرم به سرکردگی شهید حمدانی و شهید سلیمانی نبودند سران اغتشاشگران کفش های فرماندهان داعش را در اردوگاه های داعش گچ می زدند. و این شهدای سرافراز بودند که حرم را حفظ کردند و نگذاشتند داعش چکمه های خود را بر گردن شما بگذارد و شما باید با ذلت آنها را بمالید.

وی با بیان اینکه شرم آور کسانی است که به شهدای مدافع حرم ما که مایه افتخار ملت ایران و ملت های مسلمان هستند احترام نمی گذارند و می گوید: این ظالم هستند که نتیجه رای مردم را زیر پا گذاشته اند. کشور را بیش از 8 ماه به هرج و مرج کشاند و خودکامگان کسانی هستند که از دیگران دستور می گیرند و چگونه رهبر منافق از سران شورش حمایت می کند!

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: آیا سران قیام نمی‌خواهند به آنچه انجام داده‌اند فکر کنند که امروز منافقین از آنها حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که شما سخنگوی آنها شده‌اید!

وی با اشاره به سکوت برخی از رهبران جبهه اصلاحات گفت: جالب است که افرادی که مدعی اصلاح طلبی هستند در مقابل این اظهارات بی شرمانه سکوت کرده اند و سکوت آنها به معنای تایید یا عدم تایید است و باید صریح بگویند. و سکوت آنها بسیار عجیب است.

سلیمی خاطرنشان کرد: افرادی که شعار نه غزه و نه لبنان سر می دادند، مشخص شد که از کجا دستور می گیرند و اسرائیلی ها گفتند که ما در تهران سرباز داریم، مشخص شد که سربازان رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی چه کسانی و چه کسانی هستند. سربازان شورشیان برای رژیم کودکان بس است غاصب صهیونیست.


شهید همدانی حفاظت امنیتی را ارتقا داد

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از سران فتنه و توهین وی به سردار شهید حمدانی و نقش وی در پاسداری از حرم در مقاطع مختلف انقلاب گفت: شهید حاج حسین حمدانی به معنای واقعی کلمه بود. سرباز ولایت و عمر خود را مجدانه و خالصانه در راه پاسداری از ارزش گذراند، از اقدامات موثر در خنثی سازی توطئه های دشمنان گرفته تا حضور فعال در حراست مقدس و در عرصه های مختلف امنیتی از انقلاب تا حوزه حرم. شهید همدانی خوش درخشید.

وی افزود: درایت و شجاعت انقلابی از مهمترین ویژگی های شهید حمدانی است و با اقدامات موثری که انجام داد دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی به ارمغان آورد و یاد و نام این شهید بزرگوار همواره با فرهنگ عاشورا و عاشورا همراه است. حفظ ارزش های اسلامی

آصفری تصریح کرد: شهید حمدانی در جریان خنثی سازی فتنه 88 با برنامه ریزی مناسب خود مانع از حمله شورشیان به کشور شد و نقش مهمی در سرکوب فتنه 88 داشت که عده ای مردم را فریب داده بودند و به همین دلیل است که امروز دشمنان هستند. از این شهید بزرگوار عصبانی هستند و البته باید از عصبانیت بمیرند.


bfea6ee3 59c2 4e55 a33e 4998e4627343 خبر خاکستری

وی ادامه داد: اعتقاد به بسیج مردمی برای حل بحران ها از دیگر ویژگی های شهید حمدانی بود و با توان و ظرفیت مردمی توانست کارهای بزرگی هم در خنثی سازی فتنه 88 و هم در پاسداشت حرم اهل بیت انجام دهد. آل بیت (ع).

نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در مجلس تاکید کرد: سردار حمدانی نقش مهمی در توسعه و تقویت جبهه مقاومت داشت و تشکیل گردان های بسیج مردمی حاصل اقدامات موثر شهید حمدانی بود. و یار وفادار حاج قاسم بود و با ابتکار عملی خود همواره در زمره رهبران جبهه مقاومت بود.

وی افزود: ابتکار شهید حمدانی برای استفاده از توان و ظرفیت مردمی برای پاسداری از حرم اهل بیت (علیهم السلام) سوریه را از دسیسه های جبهه استکبار نجات داد و در سایر نقاط سوریه الگو قرار گرفت و حق طلب شد. شهید حمدانی سرآمد مکتب ائمه انقلاب است و با رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته بزرگترین دستاوردها را برای انقلاب اسلامی رقم بزند.


نارضایتی فتنه گران به دلیل طرح انقلابی شهید همدانی در فتنه 88 بود.

آصفری با بیان اینکه شهید حمدانی حراست امنیت را ارتقا داد و به نقش مردم ایمان واقعی داشت، گفت: شهید حمدانی با بصیرت به موقع، رهبری و ایمان به نقش مردم بزرگترین حماسه ها را در زندگی پربرکت خود خلق کرد.

وی افزود: سرچشمه فتنه 88 خارج از کشور بود و برخی از آنها که سران قیام نامیده می شوند با فریب مردم بیش از 8 ماه کشور را دچار هرج و مرج کردند.

نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در مجلس خاطرنشان کرد: نارضایتی معاندین از شهید حمدانی به دلیل نقشه انقلابی وی در قیام 88 است.


هتک حرمت شهدای مدافع حرم، ماموریت دیکته شده مزدوران

7 سال از شهادتش می گذرد; اگرچه داعش ناپدید شد و رژیم حاکم به شکست خود در برابر گروه های مقاومت و عمق راهبردی نظام اسلامی ایران اعتراف کرد، اما مزدوران آمریکایی و جریانی که در سال های 1367 و 1368 در صدد براندازی نظام اسلامی بودند، با تلاش سردار ناکام ماندند. شهید حج . حسین حمدانی در شکست داعش، تامین امنیت ایران و مهار اغتشاش همچنان در حال کمین انتقام جویانه و دیکته شده برای ضربه زدن به نظام اسلامی و هتک حرمت شهدای مدافع حرم است.

اما کیست که نداند نبرد شهید همدانی با داعش از تهران تا دمشق دلیل نارضایتی و نفرت مزدوران آمریکایی از این شهید بزرگوار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید