نوروز شهدایی دوباره آماده شد/ 15 اسفند اولین کاروان راهیان نور اصفهان اعزام شد.

وی با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی تا 25 اسفندماه ادامه دارد، گفت: از 26 تا 21 فروردین ماه 1401 اردوهای راهیان نور نیز برگزار می شود.

رجایی در خصوص نحوه ثبت نام و اعزام اردوهای راهیان نور گفت: ثبت نام مردمی راهیان نور امسال به صورت کاروانی از طریق معاونت ناحیه مقاومت بسیج استان اصفهان و پایگاه های مقاومت بسیج محل انجام می شود، اما افرادی که قصد سفر با وسیله نقلیه شخصی را دارند می توانند با هماهنگی قبلی عازم این سفر شده و در کمپ های راهیان نور استان خوزستان اسکان داده شوند.

مدیر کمیته مرکزی خادمین شهدای استان اصفهان با بیان اینکه در نظر داریم در سال جاری اردوی باشکوهی برگزار کنیم، گفت: از این پس بیش از 30 مسئول استان اصفهان عرصه ها و آثار تاریخی را در استان آماده می کنند. خوزستان.

وی ادامه داد: امسال پس از چهار سال پیگیری، شهرستان درهوین که پایگاه بیش از 13 هزار شهید از لشکر 14 امام حسین (ع) است به استان اصفهان تحویل داده شده تا به عنوان شهرک درهوین مورد استفاده قرار گیرد. یادبود. در اردوگاه های راهیان نور.” و خادمان از قبل در منطقه هستند تا فضا را آماده کنند.

رجایی با اشاره به نقش کمیته خادمان شهدا در حفظ اردوهای راهیان نور، گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی در یادمان ها و پذیرایی از زائران، برپایی ایستگاه های موم صلواتی، شبیه سازی حمله رژیم بعثی به عراق. و حراست مقدس ملت ایران در ویژه برنامه سنگر آسمانی و … از جمله برنامه های مسئولان استان اصفهان در اردوهای راهیان نور است.

مدیر کمیته مرکزی خادمین شهدای استان افزود: در حال حاضر بیش از 8 هزار کارمند در استان اصفهان فعال هستند و امسال بیش از 2 هزار ثبت نام جدید داریم.

وی افزود: تا دو سال پیش که خبری از ویروس منحوس تاج نبود، کار کمیته خادمان شهدا معطوف به خدمت رسانی به مناطق عملیاتی در اردوگاه های راهیان نور بود. وی در برنامه های مختلف دیگر از جمله اردوهای جهادی، کمک به نیازمندان، استقبال از شهدا، یادواره های شهدا، برگزاری مراسم هفتگی در گلزار شهدای اصفهان و گلزار شهدای شهرستان ها موفق به ایفای نقش نشد.

رجایی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته خادمان شهدا در سال 1385 با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت های آموزشی برای جوانان و نوجوانان و نهادینه سازی سیره شهدا در سطح ملی استان ها تشکیل شد. و شهرها در حال گسترش هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید