نیروی متحد کننده المپیک قوی تر از نیروهایی است که می خواهند ما را از هم جدا کنند/ رهبران سیاسی جهان باید از شما الهام بگیرند.


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810101

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: نیروی متحد کننده بازی‌های المپیک قوی‌تر از نیروهایی است که می‌خواهند ما را از هم جدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک IOC او در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی پکن از رهبران سیاسی خواست تا از “همبستگی و صلح” ورزشکاران الهام بگیرند.

باخ برای پایان رسمی مسابقات روی صحنه رفت، اما ابتدا از رقبا و روحیه ورزشی آنها تمجید کرد. رئیس IOC او گفت: هر یک از شما برای رسیدن به بهترین های خود تلاش می کند. ما عمیقاً تحت تأثیر این قرار گرفتیم که شما چگونه می خواهید و رقبای ما را تشویق می کنید تا بهترین کار خود را انجام دهند. شما نه تنها به یکدیگر احترام می گذارید، بلکه از یکدیگر حمایت می کنید، در آغوش می گیرید، حتی اگر کشورهای شما بر اثر درگیری از هم جدا شده باشند. شما بر این تقسیم بندی ها غلبه کرده اید و نشان داده اید که در این جامعه المپیک همه ما برابر هستیم، مهم نیست که چه کسی هستیم، از کجا آمده ایم یا به چه اعتقادی داریم. نیروی متحد کننده المپیک قوی تر از نیروهایی است که می خواهند ما را از هم جدا کنند. شما به آرامش فرصت می دهید. بگذارید رهبران سیاسی جهان از الگوی همبستگی و صلح شما الهام بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید