جنبش های جهادی نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی تربیت خواهند کرد

ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786076

مهدی الهیراد گفت: حرکت های جهادی که امروز شاهد آن هستیم، تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی است. زیرا بسیج برای محرومیت زدایی مصمم به خدمت به مستضعفین و محرومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرتراک، مهدی الهیراد فرمانده سپاه شهرستان بوینورد صبح امروز در رزمایش اقتدار جهادگران خراسان شمالی اظهار داشت: کارنامه بسیج در دوران دفاع مقدس سرشار از حماسه ها و رشادت ها در سطوح مختلف است.

وی افزود: دانش آموزانی که حضور و جنگ در مدرسه عشق را به پاسداری مقدس تبدیل کردند به شهادت 36 هزار دانش آموز شهید. طلاب، طلاب و دیگر افرادی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و عرصه عمل را به مدرسه و دانشگاه تبدیل کردند.

سرهنگ الهی راد گفت: بسیج پس از دفاع مقدس کارنامه بسیار درخشانی در عرصه جنگ نرم، علمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از خود بر جای گذاشت که بر اساس آن گام اول انقلاب تصویب و گام دوم پس از آن به تصویب رسید. . جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد خود آغاز شد.

فرمانده سپاه شهرستان بوینور گفت: در گام دوم که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، خطاب اصلی ایشان جوانان بود. اینها جوانانی هستند که باید خود را به سلاح ایمان و تقوا و مجاهدت و کارآمدی مجهز کنند.

الهی راد افزود: جوانان باید برای نقش آفرینی مهم آماده شوند و این حرکت های جهادی که امروز شاهد آن هستیم، تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی است؛ محرومیت زدایی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید