فعالیت بسیج باید منجر به تربیت افراد در تراز انقلاب اسلامی شود

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789703

سرهنگ ناصر موحد با بیان اینکه آموزش برای ایجاد فعالیت های بسیج مستلزم جهاد است، گفت: بر این اساس تمامی فعالیت های بسیج در سطوح مختلف باید به ستادسازی و تربیت افراد به سبک انقلاب اسلامی منتهی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه صبح امروز در گردهمایی فرماندهان سپاه ناحیه جنوب خراسان رضوی اظهار داشت: وی در اغتشاشات و توطئه ها نیز به عنوان دستی در نظام مقدس اسلامی به عنوان جهادگر عمل کرد. جمهوری ایران.

وی بیان کرد: این جهاد در حوزه عمرانی با گروه های جهادی، بهداشتی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ادامه دارد و هدف والای آن کمک به شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.

ناصری موحد به رویکرد بسیج مستضعفین در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت: بر این اساس نیازمند شناسایی حلقه های مفقود آموزشی در مساجد و بررسی دقیق آن برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد هستیم.

وی آموزش برای ایجاد فعالیت های بسیج را مستلزم جهاد دانست و افزود: بر این اساس تمامی فعالیت های بسیج در سطوح مختلف باید منجر به ستادسازی و تربیت افراد به سبک انقلاب اسلامی شود.

فرمانده سپاه حیدریه تربت ظرفیت حلقه های صالحین را مهمترین اصل تربیتی برای استقرار فعالیت های بسیج دانست و افزود: ورود جامعه موثر را می طلبد.

وی با بیان اینکه محور همه فعالیت ها باید مسجد باشد، خاطرنشان کرد: طلاب، روحانیون و اخلاق مداران برای اجرای چنین برنامه هایی انگیزه دارند. با برنامه و عمل گرایی باید بتوانند نیروها را ایجاد و به روز کنند، تقویت و توانمند کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید