کسانی که می خواهند جامعه کرد را از ما جدا کنند اشتباه می کنند

وی افزود: اغتشاشات اخیر باعث رنج مردم شهیدپرورشاد شده است. نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش پشت کار ملت ایستادند و برای حفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ چیزی دریغ نکردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ما هیچ گاه برادران نیروی انتظامی خود را تنها نمی گذاریم و از این نیروی مقدس به خاطر فداکاری هایی که کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم.

این مقام ارشد نظامی استان با اشاره به ماجرای غم انگیز جان باختن مهسا امینی گفت: امروز برخی فتنه گران تلاش می کنند تا امنیت کشور را تهدید کنند و به اهداف شوم خود برسند. مرگ این دختر مظلوم ایرانی، مسلمان و کرد همه ما را متاثر کرده است، اما بدخواهان سیاسی آن را بهانه ای برای ملتهب کردن جامعه کردند.

آتانی تاکید کرد: از همین جا اعلام می کنیم کسانی که می خواهند جامعه کرد را از ما جدا کنند اشتباه می کنند. این تفکر که ما را جدا از کردها می دانند بسیار اشتباه و شیطانی است.

وی تصریح کرد: قزوین در ادوار مختلف کشور به ویژه در دوران دفاع مقدس به پاسداری از هموطنان کرد افتخار می کرد و شهید سردار جعفرخانی نمونه درخشان ایثار قزوینی در دفاع از هموطنان کرد است.

رفیعی آتانی گفت: خون شهدای ما همچون شهید جعفرخانی ضامن امنیت جامعه کردستان است و ما به این فداکاری ها افتخار می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش استان قزوین گفت: دشمنان با ناآرامی های اخیر می خواستند انتقام دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و داخلی را بگیرند.

این مسئول افزود: امروز شاهد بودیم که دولتمردان ما با اقتدار معاهده شانگهای را زیر پا گذاشتند و عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با اقتدار در سازمان ملل بالا بردیم.

آتانی تصریح کرد: از طرف مردم قزوین و دلسوزان نظام می گویم من سرباز کوچک شما با افتخار دست نیروی انتظامی کشورمان را می بوسم.

گفت: این همه عزت و اقتدار و عزت از شما خوبان داریم و آبرو و جان خود را فدای ملت می کنیم و دشمنان را زیر پای خود می گذاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید