صف معترضان جدا از معترضان است


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905344

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در شورای اسلامی:

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس گفت: کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند و آمبولانس و بانک ها را به آتش کشیدند با معترضان فرق دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی پور رحمتی در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز گفت: استکبار جهانی اعم از آمریکا، اسرائیل و انگلیس که نمی توانند موفقیت های جمهوری اسلامی ایران از جمله حماسه بزرگ اربعین، حضور پرافتخار رئیس جمهور در سازمان ملل و عضویت ایران در معاهده شانگهای که ایران اسلامی را در جهان برجسته کرد، با برنامه های از پیش تعیین شده، هرج و مرج و بلاتکلیفی را در کشور ایجاد کرد.

نماینده مردم ماکو، پلدشت، چالدران و شوط در شورای اسلامی افزود: در این راستا اعتراضات به اغتشاشات و فضای مجازی و رسانه های خصمانه مانند بی بی سی، اینترنشنال و… تبدیل شد که مواضع مسئولان و اقدامات بعدی رئیس مجلس، رئیس‌جمهور و قوه قضائیه در خصوص مرگ مهسا امینی و اغتشاشات اخیر در رسانه ملی به گوش و چشم مردم شریف ایران رسید و نتیجه تکمیلی آن در مجلس اعلام شد.

وی گفت: می دانیم که مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد، بیکاری و… اما کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند، آمبولانس ها و بانک ها را به آتش کشیدند، با معترضان فرق دارند. چون این نوع اعتراض در هیچ جای دنیا وجود ندارد، لذا این افراد قصد آسیب رساندن به جمهوری اسلامی را دارند و می خواهند چهره جمهوری اسلامی را مخدوش کنند.

علیپور گفت: اعتراض مسالمت آمیز قابل قبول است اما اغتشاشات به نفع مردم نیست که از سوی دیگر نظام ها و استکبار جهانی برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به برخی سلبریتی ها که از شورشیان حمایت کرده اند، گفت: اعتراضات و اغتشاشات از ابتدا تقسیم شده است و فقط منافقین، سلطنت طلبان، سربازان تنها وابسته به غرب که برخی از آنها را در رسانه های غربی و تعداد کمی از آنها می بینید. سلبریتی ها با حمایت مردم و دولت معروف و محبوب شده اند، از اغتشاشات حمایت کردند، خدا کند این عده محدود هم متوجه اشتباه خود شوند، اما هنرمندان و ورزشکاران این کارها را تایید نکردند و قبول ندارند.

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در شورای اسلامی با اشاره به حمایت آمریکا از معارضان گفت: اگر آمریکا واقعاً خیّر ایران است چرا تحریم های ورود هواپیماها و هواپیماها را لغو نمی کند. ورود داروهای بیماری‌های صعب‌العلاج، بنابراین آمریکا با توجه به دشمن دیرینه، پیشرفت ایران اسلامی را نمی‌بیند، همیشه خواهان هرج و مرج در کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: دولت همواره با اعتراضات و مشکلات مردم برخورد می کند و نمایندگان مردم به عنوان نماینده مردم مشکلات و خلأهای موجود در مجلس را می گویند و خواستار پیگیری هستند.

علیپور با بیان اینکه مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب پایبند هستند، افزود: در اغتشاشات اخیر عده ای با استکبار بین المللی سعی در برهم زدن نظم و امنیت کشور داشتند که قابل قبول نیست و به شدت محکوم می کنیم. اقدامات آنها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید