صف معترضان به مشکلات اقتصادی باید از معاندین جدا شود/ اکثر مردم پایبند به حجاب و عفاف هستند


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901663

آیت الله مکارم شیرازی گفت: سه عامل دشمنان بیرونی، فضای مجازی آزاد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از عوامل اصلی حوادث اخیر است و تا زمانی که این عوامل وجود دارند، امکان هرج و مرج وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، از زحمات این نیروها قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی توانست در مقابل ناامنی ها به خوبی در میدان حاضر شود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر سه عامل دشمنان بیرونی، فضای مجازی رها شده و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را عامل اصلی می داند و می افزاید: تا زمانی که این عوامل وجود دارند، امکان هرج و مرج وجود دارد. زیرا دشمنان بیرونی همیشه به دنبال حمله هستند، آنها یک نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه ای برای آنها می دهد.

آیت الله مکارم تاکید کرد: صف معترضان به گرانی و مشکلات اقتصادی باید از صف افراد شرور که به دنبال هرج و مرج و بلاتکلیفی در کشور هستند جدا شود.

وی به فوت خانم امینی اشاره کرد و اظهار داشت: لازم بود پلیس و سایر نهادهای ذیربط گزارش جدی و فوری از بررسی های خود برای جلوگیری از این بهانه ها ارائه می کردند.

وی شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و اتفاقات می داند و می افزاید: مخالفان نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و حمله و ایجاد ناامنی، خود را رسوا کردند. آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتار مردم بیگناه.» و چهره واقعی آنها برای مردم آشکار شد.

آیت الله مکارم با اشاره به موضوع حجاب در کشور معتقد است که اکثریت مردم به حجاب و عفاف پایبند هستند.

وی با تاکید بر شفاف سازی مسائل اقتصادی توسط دولت، افزود: دولت باید برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی ها اقدام جدی انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید