مماشات و مدارا با شورشیان جای خود را به کشتار بی‌رویه بی‌گناهان می‌دهد.


ساعت: 21:42
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906459

وقتی امنیت مردم با شورش کودکان تهدید می شود، باید منتظر کشتارهای وهابی داعش باشیم که در آن زنان و کودکان بی گناه با خاک یکسان می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; برخورد سطحی و جذاب نسبت به شورشیان و آزادی کامل با آنها باعث شد تا هر روز در شهرهای مختلف کشور شاهد ادامه بازی کودکانه برخی ماجراجویان باشیم که زندگی، کار و تجارت افراد مختلف را مختل می کنند. بهانه میدان دادن به قاتلان حرفه ای برای ایجاد فاجعه انسانی و به عقیده بسیاری، برخورد سطحی با متجاوزان و مماشات با آنان، راه اسلام برای جرأت بخشیدن به عوامل قیام نیست.

آنچه در حرم مطهر برادر امام رضا (ع) در شیراز رخ داد، نشان دهنده هدف دشمن برای ایجاد اغتشاش است. اگر در سال 1388 و بعد از اغتشاشات آن سال تقریباً 7 ماه طول کشید تا به عاشورای 88 رسیدیم که در آن هتک حرمت و حمله به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) صورت گرفت، اما در اغتشاشات امسال، پس از یک ماه. ، به زائران حمله کردند حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام را دیدیم.

هر چند دشمن در سالهای اخیر نشان داده که چقدر گستاخ و جسارت شده است و حوادثی که در اغتشاشات یک ماه اخیر رخ داده است گویای این امر است. با شروع ناآرامی های اخیر، هجمه ها و تهمت ها به اماکن مقدس نیز آغاز شد. آتش زدن قرآن کریم، توهین به ائمه اطهار و به ویژه امام حسین (علیه السلام)، حمله به نمادها و اماکن مذهبی مانند حسینیه و مساجد و غیره و در جدیدترین اقدام حمله مسلحانه به نمازگزاران ماجه شریف برادر امام رضا (حضرت احمدبن موسی) (عج) کسی بود که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از 60 زائر بی گناه شد.

در این فاجعه دردناک، همه شورشیان با شورش های غیرمنطقی و قانون شکن خود تروریست ها را تشویق می کنند و آنها را قادر به ارتکاب جنایت می کنند و البته این شورشیان با وجود نقش منفی تعلل کنندگان که مسئول آن هستند، در جنایات تروریست ها شریک هستند. برخورد با این اغتشاشات را نباید نادیده گرفت، این امر نادیده گرفته شده است که به بهانه شئونات اسلامی این نادانان را قادر می سازند تا بارها و بارها نظم و نظم و امنیت کشور را به هم بزنند.

آنچه قابل گذشت نیست استدلال برخی مسئولان است که با عفو و عدم برخورد قاطع حقوقی با این نوجوانان و جوانان سرکش، می خواهند آنها را به آغوش جامعه بازگردانند، در حالی که به وضوح می بینند که این ضرر به قانون شکنان و قانون شکنان می رسد. برهم زدن امنیت کشور نه تنها گسترش تشویش و التهاب در بین عموم مردم، بلکه حضور مکرر بسیاری از پیروان رافت اسلامی در صحنه ناآرامی است.

آزادی دسته جمعی شورشیان با هر نام و عنوانی باعث می شود که بسیاری از آنها بارها و بارها ظاهر شوند و امنیت را به هم بزنند و از دشمنان انقلاب و طراحان اصلی این توطئه ها حمایت کنند و این اغتشاشات را تداوم بخشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید