اقدامات شورشیان مورد تایید مردم نیست/نباید به دشمن اجازه موج سواری داد


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901058

حجت الاسلام حجت الله فضلی با تاکید بر اینکه اقدامات معاندان مورد تایید مردم نیست، گفت: مردم نسبت به عملکرد مسئولان معترض هستند، انتظار کار و شفافیت بیشتر دارند، این مطالبات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حجت الله فضلی در گفتگو با مرصاد نیوز گفت: نیروهای نظامی چشم و چراغ این ملت هستند و زحمات آنها قدردانی بوده و هست.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور معنوی با تاکید بر اینکه اقدامات معاندان مورد تایید مردم نیست، افزود: مردم به کار مسئولان معترض هستند، انتظار کار و شفافیت بیشتر دارند، اینها مطالبه گری است، عذرخواهی. و دلایل نگرانی و تخریب متفاوت است.”

وی با بیان اینکه هر فردی که عشق ملی به میهن داشته باشد اقدامات و هیاهوی معاندین را نمی پذیرد، گفت: برخی افراد به ویژه جوانان در فضای مجازی مورد غفلت قرار گرفته اند، رسانه ها آنها را تحریک کرده و واقعیت ها را وارونه کرده اند. پایین، بنابراین رسانه های ما باید شفاف سازی کنند.

خجت الاسلام خجتی خاطرنشان کرد: این تحریک و تخریب نشان از استیصال دشمن است وگرنه دشمن در مقابل نیروهای مسلح ایران در مرزها می ایستاد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به طور مداوم بمباران تبلیغاتی علیه نظام ما انجام می دهد، تصریح کرد: مسئولان و رسانه های ذیربط نباید اجازه موج سواری و سوء استفاده دشمن را بدهند و هیچ قصوری در این زمینه قابل قبول نیست.

این کارشناس مذهبی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به مراجع تقنینی و قضایی گفت: باید قوانینی وضع شود که همه مردم در قبال گفتار و عمل خود مسئول باشند، نباید بدون علم و یقین صحبت کرد و با احساسات بازی می کند. جوانان به بهانه اظهار نظر.

وی در پایان با تاکید بر هوشیاری خانواده ها نسبت به فعالیت کودکان در فضای مجازی، بر لزوم افزایش سواد رسانه ای و افزایش آگاهی عمومی تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید