اساس بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد امید و کار جهادی است


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814224

محمد علینژاد گفت: معتقدم حکومت داری و مسئولیت ها را باید به دلسوزان و مدیران اصیل جهادگران و مبارزه با فساد برای پیگیری اهداف نظام سپرد و اصول کلیدی گام دوم انقلاب را سرلوحه قرار داد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد علینژاد فعال فرهنگی گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس; وی در خصوص لزوم تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کنار درس هایی از تجربه گذشته ملت ایران در برابر جهانیان باید پرداخت شود. به این توصیه ها و فرمایشات ولی فقیه توجه کنید که ایشان حکیم فرزانه و ولی فقیه زمان ما هستند و بر همه ما واجب است که از اوامر ولی فقیه اطاعت کنیم.

وی افزود: ببینید جهاد یکی از مهمترین اقدامات جهادی است که به دستور مقام معظم رهبری است. انقلاب اسلامی ما در میان استکبار و زورگویی دولت‌های آزاردهنده و ظالم در سراسر جهان و دوگانگی قدرت غرب و شرق در حال شکل‌گیری است.» در آن زمان تنها رژیم دست نشانده ملل بیگانه (رژیم دیکتاتوری پهلوی) بر ایران حکومت می کرد و جنگ قدرت بین آمریکا و شوروی بود.

علی نژاد ادامه داد: انقلاب اسلامی ما این تقابل قدرت و این دوگانگی قدرت را در هم شکسته و باعث شده است که در بحث قدرت و ثروت در جهان تعادل ایجاد کند و در مقابل انحصار قدرت و ثروت بایستد. هژمونی پوچ و مادی غرب و شرق را در هم شکست و با شعار استقلال کامل از غرب و شرق و آزادی اجتماعی پدید آمد.

این فعال فرهنگی گچسارانی گفت: استقلال به معنای آزادی حکومت اسلامی در عمل و تصمیم گیری است نه وابستگی به بیگانگان یا مداخله آنها و آزادی اجتماعی به معنای بالا بردن دانش و آگاهی و آزادی عمل و تصمیم گیری مردم و جامعه در داخل کشور است. قوانين نظام اسلامي: ملت ما به زعامت امام بزرگوار انقلاب اسلامي و با رهبري ايشان و روحيه طهارت و معنويتي كه در امام عزيزمان وجود داشت، توانستند بر جهان استكبار و حكومت طاغوتي پهلوي فائق آيند. با کسب این روحیات و معنویت و این بستر امن نظام اسلامی.

وی گفت: برکات و دستاوردهای بسیاری در این نظام مقدس وجود دارد که قبلاً در مصاحبه ها به آن اشاره کردم، اما اتاق فکر و دستگاه رسانه ای دشمنان ایرانی در خارج از کشور با کمک مزدوران، همدستان و نفوذی های آنها در داخل کشور کم رنگ می شوند. شبانه روز تلاش می کنند تا این دستاوردها را خدشه دار کنند و پروژه تضعیف نظام اسلامی ایران و ناامید ساختن مردم عزیز ایران را از آینده روشن و درخشانی که در انتظارشان است، دنبال می کنند.

علی نژاد افزود: ما ملت ایران همه وظیفه داریم با این جهل مدرن و جنگ رسانه ای دشمن مقابله کنیم و این دستاوردها، مجاهدت ها و افتخارات ملت انقلابی ایران در طول تاریخ طولانی تاریخ اسلام را به طور کامل تبیین کنیم. انقلاب.» وظیفه اصلی تبیین جهاد اصولاً بر عهده همه ماست و محدود به گروه خاصی نیست، با مشکلات و تاریخ ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی و برکات آن باید وسیع و گسترده باشد. حرفه ای این زیبایی ها و حقایق را توضیح دهید.

این فعال فرهنگی گچساران گفت: واقعا انقلاب ما به فرموده امام خمینی (ره) مخالف انفجار نور بود. به این معنا که تاریکی را در همه ابعاد شکست دادیم و توانستیم شیطان خبیث ظلمت استکباری غرب و شرق را شکست دهیم و آن را به رخ بکشیم و معنویت و اخلاق، عدالت محوری، استقلال و آزادی و عزت ملی را در جمهوری به طور چشمگیری ارتقا دهیم. ایران اسلام آورده است و همه اینها باید تبیین و مطرح شود تا در جهان گسترش یابد و از تحریف حقایق جلوگیری شود.

وی افزود: خب در این توضیح همه ما مسئولیم، همه موظفند با مطالعه و تحقیق به این حقایق دست پیدا کنند، پیر و جوان، خاص و عام… همه ما در قبال این مهم وظیفه داریم. البته جوانان باید خودشان پیگیر حقیقت و علم و جهل باشند تا خود را از هذیان و اوهام در امان بدارند تا در دام تبلیغات منفی رسانه های جیره خوار غرب و شرق نیفتند.

علی نژاد گفت: از زمان انتشار این بیانات ارزشمند از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه دلسوزان و خدمتگزاران راستین این نظام مقدس برای اجرای مفاد آن تلاش کردند، لذا در دولت مقتدر انقلابی مردمی دکتر سید ابراهیم رئیسی محورهای اصلی را تشکیل می دهد.» کابینه و واگذاری مسئولیت ها در راستای اهداف اعلام گام دوم انقلاب اسلامی بود و درصدد انتقال مدیریت و مسئولیت دلسوزان واقعی و جهادگران و مدیران مبارزه با مفاسد اقتصادی بود. گام دوم انقلاب اسلامی و آرمان های والای انقلاب اسلامی می تواند اهداف نظام را به درستی و با موفقیت دنبال کرده و محقق کند.

وی ادامه داد: ما در رسیدن به اهداف و آرمان های نظام اسلامی بسیار موفق بوده ایم، اما هنوز برای اولین بار هستیم و تا رسیدن به مطلوب و این جامعه، هدف تمدن نوین اسلامی، راه زیادی باقی مانده است. نقاط ضعفی در این مسیر وجود دارد، اما این نباید موجب ناامیدی و دلسردی شود، زیرا در آستانه رسیدن به قله بلند عزت و اقتدار هستیم و قطعاً فراز و نشیب هایی در این مسیر وجود دارد که خسته کننده است و گاهی این بی ادبی ها باعث می شود. ناشی از افراد غیرمسئول و دلسوز و گاه از حملات نرم و سخت دشمن است که به هر حال ملت ما با روحیه معنوی و صمیمیت این راه را ادامه خواهد داد تا خدای ناکرده زمینه ایده آل فراهم شود. برای ظهور امام زمان ارواحنا فداه ایجاد شده است که یکی از اهداف اصلی تشکیل نظام اسلامی است و ملت عزیز ما هستند که با ایجاد زمینه و محور به این امر دست خواهند یافت. . انشاءالله در سرتاسر جهان جدید.

این فعال فرهنگی گفت: با این حال صدور این بیانیه از سوی رهبر عزیزمان بسیار حکیمانه و با دوراندیشی و دقت بسیار بود و کاری که همه ما دقیقاً باید انجام دهیم و باید آن را دنبال کنیم و ادامه دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. راهنمای مطمئن و مطمئنی هستند که رهبر عزیزمان در این برهه چراغ راه هر چه اعتلای سرنوشت ملت ایران و نظام اسلامی است قرار داده است.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم کارکنان ما در طول چند سال اخیر تا حدودی تلاش کرده اند تا به اهدافی که در این بیانیه مهم اشاره شده است برسیم و البته افرادی هم بوده اند که کارشکنی کرده اند و خب اینها کسانی هستند که به تدریج به آرمان‌ها و اهداف خود می‌رسند.» رئیس‌ها دارند از خود فاصله می‌گیرند و اگر می‌خواهند به کارشکنی‌های خود ادامه دهند، قطعاً نباید پاسخگو باشند زیرا این افراد مضر هستند. مسیر اصلی البته اکثر مسئولین تلاش کرده اند و با جدیت این اهداف را دنبال می کنند اما راه درازی در پیش است که خدای ناکرده با همت مردم عزیز و مسئولین محترم و رهبری رهبر عزیز ما

علی نژاد افزود: با توجه به توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب به مردم عزیز به ویژه جوانان فرمودند تا نظام اسلامی در همه ابعاد رشد و شکوفا شود و به اهداف مورد نظر نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابد، اینجانب اینجانب از ایشان خواستم. ابتدا چند مورد ساخت و سپس به تمام ملت عزیز ایران اسلامی یادآوری می کنم و ان شاء الله که اولاً در علم و پژوهش و ایجاد زیرساخت های دانش بنیان در همه ابعاد که یکی از اساسی ترین و مهم ترین مسائل خودکفایی و استقلال کشور است. آنجاست که همه ما باید برای رسیدن به علوم مختلف تلاش و کوشش کنیم، زیرا این روش شاهراهی برای پیشرفت کشور و اعتلای جامعه است. و با دستیابی به علوم مختلف می توان بر غرب و شرق در همه زمینه ها فائق آمد.

این فعال فرهنگی ادامه داد: نکته دوم این است که افراد جامعه اسلامی باید به بالاترین درجات معنوی و اخلاقی برسند و این دو لازم و ضروری است. امام کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) با معنویت والای خود از نیروهای بیگانه هراسی نداشت و قوت ایمان او را تا آخر سربلند و موفق کرد. مردم ما باید به معنویات خود در کنار اعتلای مادی خود توجه داشته باشند، باید خاص باشند، زیرا مادیات بدون معنویت می تواند انسان را به حیوان تبدیل کند، بلکه از حیوان نیز پست تر است و این تحقیر موقعیت ها است و سپس تقویت عزیز. مردم با اعمال و موقعیت هایشان

علی نژاد گفت: نکته سوم ایجاد اقتصاد دانش بنیان و قوی در کشور با استفاده از منابع و ثروت عظیم ملی و تکیه بر توان و تجربه جوانان و متخصصان کشور و استفاده از موقعیت جغرافیایی و موقعیت تجاری است. با 14 همسایه ایران جمعیت بسیار زیادی دارند و مبارزه با مفاسد اقتصادی که می تواند ما را به اقتصاد برتر دنیا تبدیل کند بسیار مهم و قابل توجه است.

وی افزود: نکته چهارم این است که عدالت، استقلال و آزادی از اهداف بسیار مهمی است که در این چهل و سه سال در آن بسیار موفق بوده ایم و البته در بحث عدالت قطعاً این موضوع مهمی است. جدا از آمدن امام زمان ارواحنا فداه به طور کامل محقق نمی شود و اگر عدالت در بخش نباشد نتیجه تخلف مسئولان ذیربط است لذا همه ارکان نظام و عزیزان مردم باید برای حفظ این نعمت استقلال و آزادی، امنیت و عدالت خواهی تلاش کنند و در بحث عدالت ناامید نباشند، زیرا نظام در این زمینه هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد و اگر خدا بخواهد روز به روز بهتر خواهیم شد. نسبت به اول انقلاب و باید قدر این نعمت ها را بدانیم.

این فرهنگی بیان کرد: نکته پنجم این است که حفظ و اعتلای عزت ملی کشور با خودکفایی در همه عرصه های نظامی، اقتصادی و … و روحیه دشمن شناسی و ایثار امکان پذیر خواهد بود که بحمدالله موفق شدیم. . این روز خواستار تلاش مضاعف همه جوانان و مردم ایران است.

وی افزود: نکته آخر ایجاد یک سبک زندگی اسلامی و دینی و سرشار از معنویت و اخلاق است که در تقابل با سبک زندگی حیوانی و شیطانی در غرب است و همانطور که می دانید نظام فاسد غربی همه تلاش می کند. روز معنویت بخشیدن به زندگی ما ایرانیان و ما مسلمانان است. «اشتباهات را از بین ببرید و سبک زندگی حیوانی خود را ترویج دهید و مطمئناً مانند گذشته ما را شکست خواهد داد، زیرا در همه صحنه ها ثابت کرده ایم که پیرو دینی هستیم دین و اخلاق رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم و این دین سرشار از معنویت و اخلاق و اخلاص است و همه دشمنان اسلام در طول تاریخ شکست خورده و ذلیل شده اند، اما ملت ایران بر همه چیز پیروز خواهد شد. دشواری ها و شکست دادن دشمنان و بدخواهان در همه صحنه ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید