به خاطر سیستم نبود، حرف های سلبریتی احمقانه نبود!

به خاطر سیستم نبود، حرف های سلبریتی احمقانه نبود!

وی می گوید: امروز در مقابل ایران دشمنانی مانند اسرائیل، عربستان سعودی، شبکه بین الملل ایران و بسیاری جاهای دیگر هستند که عملاً در مقابل ما صف آرایی کرده اند. بنابراین همه ما مسئولیم که برای حفظ کشور و دستاوردهای شهدا و انقلاب با این دشمنان مقابله کنیم.

سلبریتی ها باید راه سردار سلیمانی را ادامه دهند

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید: امروز هیچکس حق ندارد شخصاً با مشکلات ملی ارتباط برقرار کند. اگر ما نظرات متفاوتی داریم در سطح ملی باید درس و رسالت ما در مورد کشور، استقلال و مقاومتمان مانند سردار سلیمانی باشد که در تشییع پیکر ایشان در حضور 25 میلیون ایرانی به همه ثابت شد. .

مطهری می گوید: امروز مشاهیر ما باید راه حاج قاسم را ادامه دهند. یعنی باید با مردم و نظام همدل باشند. امروز جبهه جنگ تغییر کرده است، به عبارتی سرزمین و زمان تغییر کرده است.

بستن مچ بند مشکی توسط ورزشکاران شاید به دلیل حادثه شاهچراغ باشد

این چهره اصلی می گوید: اینکه برخی از ورزشکاران پس از موفقیت مچ بند مشکی می بستند یا جشن نمی گرفتند را نیز می توان به حادثه شاهچراغ نسبت داد. ما باید خوش بین باشیم یعنی از رفتار این ورزشکاران منفعت مثبت خودمان را داشته باشیم. از طرفی دشمن می خواهد مورد سوء استفاده منفی قرار گیرد. یا مثلا می گویند ملی پوشان سرود ملی را نخوانده اند، وقتی نگاه کردم دیدم یک ردیف بین بازیکنان سرود ملی می خوانند، پس باید بیاییم و این موضوع را برجسته کنیم.

سلبریتی ها به لطف سیستم موقعیتی به دست آوردند، وگرنه هیچکس فکر نمی کرد حرف آنها بیهوده است

وی می گوید: سلبریتی ها به اوج این نظام رسیده اند و به لطف این مردم و هر کاری که می کنند برای نظام و مردم است. آیا دولت در نوامبر 2018 مشکلی نداشت. چرا آنها سر کار نیامدند؟ ما جنگ نداشتیم، چرا آن موقع سر کار نیامدند؟ این سلبریتی چگونه ظاهر شد و رشد کرد؟ سلبریتی ها به خاطر سیستم موقعیتی به دست آوردند، اما قبل از اینکه سلبریتی شوند واقعاً چه موقعیتی داشتند و آیا کسی فکر می کرد حرف های آنها کرکی است؟ اینکه آمدند و در این نظام بزرگ شدند، ساخته خودشان نبود. در نهایت این افراد انتخاب و از فیلترهای زیادی عبور کردند.

مطهری می گوید: سلبریتی که فرزندش را در دبیرستان یا دانشکده ای در انگلستان ثبت نام کند، پولی که به آن دانشکده می دهد، معادل هزینه 10 روستای سیستان و بلوچستان است. حال باید پرسید که آیا این سلبریتی ها قبلا دلسوز کشور و مردم شده اند؟ به همین دلیل است که آنها باید باهوش باشند و خود را گول نزنند زیرا صهیونیست ها پشت این حوادث هستند یا عربستان سعودی 24 ساعته از طریق شبکه های نیابتی آنها کار می کند.

برخی از سلبریتی ها چوبی نداشتند که سگ را با آن بزنند

نماینده گرمسار می‌گوید: برخی از سلبریتی‌هایی که پول خود را برای خرید ملک، زمین، ویلا، برج، ماشین و غیره برده‌اند، کجا هستند؟ خدا وکیل است، بعضی ها چوب نداشتند که سگ را بزنند.

وی می گوید: ورزشکاری که نماینده ملت ایران است نمی تواند نگرش فردی به موضوع داشته باشد، زیرا متعلق به نظام ایران است. اگر باید از نظام و مردم اعتبار و منزلت و پول زیادی کسب کنند و ناگهان به یاد بیاورند که در ایران اشباع شده اند و باید به دنیا بروند و باج خود را بگیرند، بی انصافی و ناعادلانه است. ما حق نداریم در این جنگی که شروع شده به نظام بی توجهی کنیم و به نظام خیانت کنیم.

ننگ بر وزارت ورزش که این افراد را برای مسابقات انتخاب کرد

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید: نخواندن سرود ملی سهل انگاری است و ورزشکار باید شروع به خواندن سرود کند. ننگ بر وزارت ورزش که مسئولینی را که این افراد را برای مسابقات انتخاب کرده اند تعیین کرده است. دشمنان نظام نیز این افراد را تحریک می کنند و خبر می دهند که فردا صبح کار نظام تمام می شود. حالا برای نخواندن سرود تیم ملی، کسانی که این افراد را انتخاب کردند، باید مسئولیت خود را بر عهده بگیرند. ما این همه مرد داریم و حتی مردانی بهتر از اعزامی ها، چرا مسئولان در انتخابشان دقت نمی کنند؟

مطهری می گوید: وقتی این اتفاقات افتاد باید همه زوایای کار را بررسی کرد، یعنی. بیایید بگوییم چه کسی این افراد را انتخاب کرد؟ سپس باید از وزیر ورزش و جوانان تحقیق و از وی سوال شود. الان دل مردم به درد آمده و آقای وزیر باید بیاید و شفاف سازی کند. مردم از این رویکرد شکایت کرده اند و با من تماس گرفته اند. پرچم ما نماد قدرت، هویت و عظمت ماست و سرود ملی ایران نیز نماد عزت و اقتدار ماست، پس هیچکس حق ندارد به آن لطمه بزند.

او می گوید: در ترکیه پرچم را روی سر می گذارند و می چرخند، اما برخی از این آقایان مشکوک به چنین کارهای غیراخلاقی هستند. برخی از آنها به لطف نظام به آسایش و موقعیت رسیده اند و پولشان در حال افزایش است، حالا سعی می کنند از پرداخت مالیات فرار کنند و به خاطر نام خود می خواهند از بسیاری از مسئولیت ها فرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید