مرغ کیلویی 29 هزار تومان/کلیباف: دولت روحانی بی کفایت است یک کیلو مرغ 63 هزار تومان/آقای کلیباف! حالا چی

مرغ کیلویی 29 هزار تومان/کلیباف: دولت روحانی بی کفایت است یک کیلو مرغ 63 هزار تومان/آقای کلیباف!  حالا چی

روز جدید در میان این همه آشفتگی و تلخی، این بهایی است که مشخص شده و هیچ گاه شکایت و اعتراض بر او اثری نداشته است، اگر چنین افساری بود پاره نمی شد، اینجا تلخ است که همه چیز بسیار گرون است، مردم نه دیگر یک میز برای خوردن داشته باشید، این چیزی را بگذارید

امروز قیمت مرغ به 63 هزار تومان رسیده است، البته این قیمت در بازار است. مقامات می گویند هیچ کس اجازه ندارد مرغ را بیش از این قیمت بفروشد. اما بازار آزاد با این حرف ها موافق نیست و قیمت مرغ قطعا بیش از 63 هزار تومان است. واضح است که مسئولان این وضعیت را ندارند یا نمی توانند کنترل کنند، گویی فقط می توانند خود را مقصر بدانند. مثلا مدت ها پیش محمدباقر قالیباف طی مصاحبه ای در حالی که قیمت گوشت مرغ در آن زمان 29 هزار تومان بود، دولت حسن روحانی را متهم به بی تفاوتی کرده بود که چرا نتوانستند این مشکل را حل کنند اما حالا قیمت مرغ 63 هزار تومان آقای کالیباف! به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران، به دلیل افزایش هزینه های تولید و برای تداوم مرغداری ها، قیمت هر کیلوگرم مرغ 63 هزار تومان افزایش یافته است اما این گواه بر این است که دولت مسئولان هر جناحی نمی توانند مشکل گرانی را حل کنند و این مردم هستند که تاوان این سوء مدیریتی را که می دهند، می دهند.

> پاسخ کاربر

حالا مرغ 63 هزار تومانی با واکنش کاربران شبکه های مجازی مواجه شده است.

یکی از کاربران در این باره نوشت: «در این لاپولا با این سیستم خرابی اقتصادی مرغ 63 هزار تومان و این قیمت مصوب است! قیمت گوشت نیز روزها پیش بین 20 تا 30 درصد افزایش یافت.

کاربر دیگری گفت: «آقای رئیسی! چند ماهی است که این جملات را گفتی: دریچه ها را برای مردم باز کنید. کدوم گشایش اقتصادی قیمت دارو قیمت مرغ قیمت نان یا گندم کدوم روابط تحریم جدید قیمت دلار میدونی سفره مردم چی میشه اینترنت و محدودیت کسب و کار مجازی

دیگری نوشت: «به دنبال دلیلی برای عصبانی کردن مردم نباشید. ما نگران معیشت خود هستیم.»

کاربر دیگری نوشته است: دولت باید از تابستان 1401 برای کمک به مردم اقدام به توزیع کالا می کرد اما بعد از گذشت 4 ماه هیچ تغییری در روند حمایت معیشتی ایجاد نشده و هنوز 4 ماه است مردم کالاهای اساسی را گران می خرند. قیمت. با دادن کوپن باید قیمت هر محصول بر اساس قیمت تایید می شد نه قیمت کف بازار مثلا 2 کیلو مرغ برای هر نفر.

دیدگاهتان را بنویسید