افزایش قیمت مرغ صحت ندارد/ گوشت مرغ کیلویی 62 هزار تومان به فروش می رسد


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903899

رئیس اتحادیه صنف فرآوری‌ها، قصابان و مرغ‌فروشان بجنورد:

حسین قاسم زاده در خصوص اخباری مبنی بر افزایش قیمت مرغ به 80 هزار تومان گفت: این خبر شایعه است و افزایش قیمتی نداشته و مرغ با قیمت 62 تا 64 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین قاسم زاده رئیس اتحادیه تولیدکنندگان، قصابان و مرغ فروشان بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد در خصوص اخباری مبنی بر افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: افزایش قیمتی نداشته است. قیمت مرغ در بازار اما در مرغ داغ در حال حاضر با قیمت هر کیلوگرم 62 تا 64 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه تولید به دلیل گران شدن مواد اولیه و عدم صرفه اقتصادی برای تولیدکننده کاهش یافته است، گفت: در چند روز گذشته به دلیل اینکه مرغ ها به سن کشتار نرسیدند با کاهش مواجه بودیم. در مرغ در بازار، اما در حال حاضر وجود ندارد. هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد.

قاسم زاده میزان گوشت مرغ مورد نیاز مرکز خراسان شمالی در طول روز را 20 تن و برای کل استان 45 تن اعلام کرد و گفت: امروز 25 هزار کیلوگرم مرغ گرم در بازار بجنورد توزیع شد.

این مسئول یادآور شد: مرغ منجمد در بازار کم نیست و مرغ منجمد با قیمت کیلویی 48 هزار تومان در تمامی فروشگاه های زنجیره ای استان و مراکز پخش توزیع می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عصرترک مبنی بر صحت خبر افزایش قیمت مرغ تا کیلویی 80 هزار تومان، توضیح داد: این خبر شایعه است و مرغ با قیمت اولیه در بازار توزیع می شود. قیمت مصوب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید