قیمت هر کیلوگرم مرغ به 84 هزار تومان رسید/ رئیس اتحادیه: کیلویی 63 هزار تومان فروش بیشتر تخلف است.

قیمت هر کیلوگرم مرغ به 84 هزار تومان رسید/ رئیس اتحادیه: کیلویی 63 هزار تومان فروش بیشتر تخلف است.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت مرغ گرم به بالای 80 هزار تومان رسیده است و رئیس اتحادیه فروشندگان طیور و ماهی دلیل این تفاوت قیمت با قیمت مصوب (63 هزار تومان) را رعایت نکردن قیمت ها در قیمت اعلام کرد. منبع.

بر اساس مشاهدات میدانی از فروشگاه های سطح شهر تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم به محدوده 80 تا 84 هزار تومان رسیده است. علاوه بر این، عرضه مرغ گرم در فروشگاه ها نیز محدود است و به گفته برخی از کسبه، از آنجایی که قیمت مصوب در مبدا رعایت نمی شود، مجبور به خرید با قیمت های بالا نیز هستند و از سوی دیگر می توان آنها را جریمه کرد. توسط مسئولین مربوطه برای عدم رعایت قیمت تعیین شده به همین دلیل مرغ نمی خرند.

مهدی یوسفانی – رئیس اتحادیه فروشندگان طیور و ماهی تهران – در پاسخ به علت افزایش قیمت مرغ و نبود مرغ گرم در فروشگاه ها، گفت: قیمت مرغ گرم کیلویی 63 هزار تومان است و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است

وی افزود: از آنجایی که تولیدکنندگان مرغ قیمت مصوب هر مرغ زنده را رعایت نمی کنند. 44 هزار تومان و مرغ در ابتدا گران می شود، اتحادیه ها برای جلوگیری از جریمه، مرغ را با قیمت بالا از تولیدکنندگان مرغ نمی خرند تا قیمت مصوب رعایت شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طیور و ماهی در تهران از وجود مرغ منجمد کافی در فروشگاه ها با قیمت کیلویی 45 هزار تومان خبر داد و گفت: توزیع گسترده آن در مراکز تجاری از امروز و در میادین میوه و تره بار از چند روز گذشته آغاز شد. تحویل روز انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید