رویکرد جهادی تبیین باید امید آفرینی و ترسیم آینده ای روشن برای انقلاب اسلامی باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی، سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مرکزی در گفت و گو با ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی اراک، اظهار کرد: عزت و عزت آفریده اند و این روزها فرصت خوبی برای تجلیل از نزدیکان است.

حتی نجف آبادی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها و مجاهدت های هنرمند فداکار و انقلابی شهید آوینی است و امروز که وظیفه و رسالت مهمی در جبهه جهاد داریم هنرمندان نقش مهمی در جهاد دارند. .

وی ادامه داد: جهاد طباین با ایده پردازی و استفاده از توانمندی ها و توانمندی ها محقق می شود و رویکرد جهاد تباین باید امید آفرینی و ترسیم آینده ای روشن برای انقلاب اسلامی باشد که هنرمندان در آن نقش بسزایی دارند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه اندیشه های ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و گفتمان انقلاب اسلامی در تبیین های جهادی باید به نسل جوان منتقل شود، افزود: هدف جهاد تقویت و توسعه دینی و دینی است. فرهنگ انقلابی و هنرمندان باید یکی از موضوعات مهم باشد تا بتوانند الگوها و درس‌های کامل را برای نسل جوان تبیین کنند.

دری نجف آبادی افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی فرصت های زیادی را برای هنرمندان باز کرده است و باید هنر را آموزش دهیم تا فرصت ها را غنیمت بشماریم و اندیشه های ناب و معارف انقلابی را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت های امام خمینی (ره) پس از گذشت بیش از هزار سال ارزش های اسلامی و دینی را احیا کرده است و امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد. امت اسلامی قابل اعتماد است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی فصل جدیدی را در جهان اسلام و بشریت گشوده است و امروز هنرمندان باید این موضوع را به خوبی تبیین کنند.

دری نجف آبادی یادآور شد: هنرمندان باید با زبان هنر، ترس عمیق از شهید آوینی و نگاه عمیق، دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را برای مردم به ویژه نسل جدید بیان کنند و آینده روشن ایران اسلامی را ترسیم کنند. در مرحله دوم. .

وی تاکید کرد: امروز در گام دوم انقلاب با وجود برخی کاستی ها و مشکلات انقلاب اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و راه حل مشکلات همت و روحیه جهادی است که باید انجام شود. به طور جدی در دهه پنجم انقلاب.»

امام جمعه اراک افزود: توجه هنرمندان به تحقق جهاد یک ضرورت مهم است و متولیان امر فرهنگ و هنر باید در این زمینه برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشند.

دری نجف آبادی گفت: انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها تحولات بزرگی ایجاد کرده است و امروز با تبیین جهاد باید تحولات و دستاوردهای عظیم انقلاب را به خوبی بیان کنیم و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب گناه نابخشودنی است.

وی یادآور شد: مشیت الهی همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده و به فضل الهی ملت ایران با عزم راسخ و روحیه جهادی در گام دوم به بالاترین قله های پیشرفت و شکوفایی خواهد رسید. “اندازه گیری ها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیشرفت کشور در گرو تلاش و مجاهدت شبانه روزی است که باید مورد توجه همه مسئولان و مردم باشد.

امام جمعه اراک گفت: رسانه ها باید به هنر انقلاب اسلامی توجه بیشتری داشته باشند و ارزش های اسلامی و انقلابی را تبیین کنند و از فرصت های ایجاد شده توسط انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کنند. جهاد برای تبیین مصیبت بزرگ انقلاب اسلامی است. رسانه ها در شرایط کنونی «آنها باید با برنامه ریزی درست و متمرکز پیروز بیرون بیایند.

وی افزود: بسیج همگانی برای اجرای برنامه های موثر فرهنگی و هنری در جهت تقویت ارزش های اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و هویت دینی و انقلابی و فرهنگ انقلاب اسلامی باید هر روز توسط هنرمندان تقویت شود و البته این امر مستلزم همه چیز است. – عزم دور.”

دری نجف آبادی با اشاره به شهادت رعد فاطی حازم 29 ساله فلسطینی اهل اردوگاه جنین گفت: امروز به برکت گسترش اندیشه امام خمینی (ره) و گفتمان انقلاب و مقاومت اسلامی شاهد هستیم. موفقیت امت اسلامی در منطقه. به صهیونیست ها گفته شده که این نتیجه تفکر مقاومت است.

رضا میرزایی رئیس حوزه هنری در دیدار با نماینده استان مرکزی گفت: به منظور هنر انقلاب اسلامی و قدردانی از هنرمندان فعال و پویا، هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: شهید سید مرتضی آوینی هنرمندی است که همه مولفه های ذکر شده از سوی ائمه انقلاب در او دیده و احصا می شود و از این رو روز شهادت ایشان روز هنر انقلاب اسلامی و روز انقلاب است. اصطلاح.

میرزایی ادامه داد: تجدید به آرمان های شهدا با حضور هنرمندان و مسئولان استانی در گلزار شهدا، افتتاح آوینی سردی، افتتاح مجموعه پوسترهای هنری انقلاب اسلامی، اجرای نمایش های خیابانی توسط هنرمندان استان، اجرای سرود. گروه در شهرستان ها و برگزاری سه نمایشگاه شهرستانی. در هر یک از آنها 30 اثر تجسمی از جمله برنامه های این هفته به نمایش گذاشته شده است.

رئیس حوزه هنری گفت: برگزاری جشن امضای کتاب و نشست های تخصصی برای تمامی حوزه ها با حضور اساتید برجسته هنر، نمایشنامه خوانی، تلاوت قرآن کریم و خوشنویسی آیات قرآن، ویژه برنامه بازدید از بیت امام راحیل اشعار و دعاهای مربوط به ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه هایی است که در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا می شود.

وی گفت: علاوه بر این مراسم از 40 هنرمند فعال استان تقدیر و نشست هنرمندان با مسئولان استانی و همچنین برنامه ای در شهر ساوه با حضور محمدحسین صفر هرندی برگزار می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید