جهاد تبیین با محوریت امید آفرینی باید در هفته بسیج محور مدیریت شهری باشد


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910828

فرماندار نهاوند گفت: برنامه های هفتگی بسیج باید پر رنگ و محور برنامه ها امید آفرینی در جامعه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; ضرگام احمدوند در نشست هماهنگی برنامه های هفتگی بسیج گفت: باید خدمات بسیج و دستاوردهای این نیروی مردمی برای جوانان تبیین شود و همه دستگاه ها در این زمینه تلاش کنند..


وی بیان کرد: وجود روحیه بسیجی باعث شد که در همه عرصه ها بر دشمنان پیروز شویم و این روحیه قوی را در دوران دفاع مقدس دیدیم..


فرماندار نهاوند افزود: هفته بسیج یادآور رشادت ها، فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام است، سربلندی و پیشرفت کنونی کشور مدیون ایثارگری های بسیجیان است..


وی گفت: بسیجیان عزیزی که در دوران دفاع مقدس برای برافراشتن پرچم اسلام از جان و مال خود گذشتند تا امروز با افتخار در عرصه های مختلف حضور موثر داشته باشیم..


احمدوند تشکیل بسیج را یکی از بزرگترین ابتکارات و آینده نگری های امام راحل خواند و گفت: بسیج نهادی ویژه است که علاوه بر خطوط خود حامی بزرگ حفظ و حراست از ارزش های مردم است. نظام مقدس جمهوری اسلامی.


فرماندار نهاوند با بیان اینکه حکمرانی جهادی ریشه در تفکر بسیجی دارد که توسط حضرت امام (ره) پایه گذاری شده است، گفت: نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان باید به جهاد تبیین با محوریت امید آفرینی در طول سال های گذشته توجه کنند. هفته بسیج.


وی تصریح کرد: حضور بسیج در همه عرصه ها به پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام کمک کرد و هر جا که نیاز بود بسیج با حضور خود به مردم خدمت کرد..


احمدوند گفت: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی برای ترویج بیش از گذشته بسیج و فرهنگ بسیجی است و وظیفه هیچ سازمان خاصی نیست و همه باید در این راستا تلاش کنیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید