تقویت هویت دینی و همبستگی ملی رسالت مهم صدا و سیما است


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915563

دیشیری رئیس قاضی استان یزد گفت: ترویج امید و نشاط و تقویت هویت دینی و همبستگی ملی رسالت مهم صدا و سیما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، غلامعلی دیشیری امروز در نشست اعضای شورای قضایی استان با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد گفت: در دنیای امروز کار رسانه ای و فرهنگی یک لحظه و ثانیه است و دقیقاً همان کار دانشمندان صنایع دفاعی.» رسانه های ملی، محلی و استانی باید به گونه ای عمل کنند که نقطه گذاری و بازدارندگی فرهنگی و رسانه ای بالا باشد.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر نقش تاثیرگذار رسانه ملی در تحولات اجتماعی تاکید کرد و تصریح کرد: صدا و سیما در حوزه های خبری، رسانه ای، ارشادی و تبلیغاتی وظایف سنگینی دارد و ائمه انقلاب صدا و سیما را دانشگاه می دانند. جامعه اشاره می کند که این نشان دهنده اهمیت این رسانه و نقش تاثیرگذار آن است.

وی تحقیر، تردید و عبور از چالش ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی بر افکار و ذهنیت جامعه و جوانان و به حاشیه راندن ظرفیت عظیم کار و تلاش و آبادانی و پیشرفت کشور و جامعه را از شگردهای دشمنان برشمرد. نظام و انقلاب و بیان کرد: اخیراً نمونه‌هایی از تلاش‌های رسانه‌های بیگانه و کانال‌های منافقین و ضدمسلمانان برای فضاسازی، تغییر مذهب، نشر اکاذیب و القای تضییع حقوق زنان و دختران در نظام جمهوری اسلامی مشاهده شده است. مشاهده شده اند.

دشیری مسئولیت صدا و سیمای استان را در بحث جهاد تبیین، ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی و آگاه سازی نسل جوان و خانواده ها از انواع تهدیدات نوظهور در فضای واقعی و مجازی را ضروری می داند و بیان می کند: تقویت و ارتقای تعامل با قوه قضائیه در بحث آموزش عمومی و ارتقای دانش حقوقی برای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی و کمک به کاهش جرم و کاهش پرونده های وارده به دستگاه قضایی از جمله مواردی است که باید پیگیری شود.

وی ترویج فرهنگ صلح و سازش را از دیگر موضوعات مهم برشمرد و گفت: رسانه ملی در قالب هنر و استفاده از ظرفیت رسانه ای می تواند در تحقق اهداف دستگاه قضایی به ویژه در فرهنگ سازی عفو و گذشت موثر باشد. گذشت و از خود گذشتگی..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید