دانش آموزان با هویت دینی و غرور ملی قله های پیشرفت را فتح می کنند/ نتیجه انقلاب اسلامی ظهور استعدادهای شهید سلیمانی است.

ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805044

زینی وند استاندار کرمان گفت: امیدواریم در نسل جوان و دانش آموزانمان سردار سلیمانی و شخصیت سردار سلیمانی برای خدمت به بشریت و رشد نظام جمهوری اسلامی پویا و رو به رشد باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان ، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی (ره) آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس سراسر استان برگزار می شود. کرمان. اسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و زینی وند استاندار کرمان منصوب شدند.

حجت الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 1357 به پیروزی رسید و در شرایطی هستیم که چهل و سومین پیروزی این نهضت اسلامی را جشن می گیریم.

امام جمعه از کرمان افزود: دو رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری نظام و فدائیان ایران اسلامی بود. امامی شجاع، بزرگوار، وکیل و عارف وارسته که بی شک پس از معصومین(ع) چنین فراگیر را به عنوان امام تاریخ ندیده است.

حجت الاسلام حسن علیدادی با اشاره به ابعاد منحصر به فرد شخصیت امام خمینی (ره) تصریح کرد: در طول تاریخ علما و بزرگانی وارد میدان شده اند اما شخصیت کاملی از امام خمینی (ره) نمی شناسیم که بتواند انقلابی را با این عظمت رهبری کند. و هدف؛ همچنین افرادی که راه امام را اقتدا کرده اند، افرادی بزرگ و فداکار هستند که می توان گفت در سبک یاران پیامبر اکرم (ص) هستند.

وی با تاکید بر نقش تعیین کننده دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان در تمام صحنه های انقلاب درخشیدند و سهم بسزایی در پیروزی انقلاب و دفاع و حفظ انقلاب داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: در سال 57 روزی نبود که راهپیمایی های دانش آموزی برگزار نشود و همین عامل باعث شد تا دولت تاگوت مدارس را تعطیل کند.

حجت الاسلام علیدادی افزود: نقش دانش آموزان در دفاع از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس نیز بی بدیل است که به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و هزاران شهید تقدیم انقلاب کردند. البته نه تنها در جنگ تحمیلی، بلکه پس از آن نیز که نظام و انقلاب هر دو نیاز به حفاظت و دفاع داشتند، دانش آموزان به میدان آمدند و در مقابل آنان معلمان فداکاری بودند که نقش بی بدیلی در تعلیم و تربیت داشتند. دانش آموزان.

f3f68b14 0704 41f6 a324 4a4ab0783b99 خبر خاکستری

وی گفت: امیدواریم دانش آموزان با هویت دینی و غرور ملی در آینده نزدیک قله های پیشرفت را در کشور فتح کنند.

زینی وند با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی عزیز و بنیانگذار کبیر انقلاب را ارج می نهیم.

استاندار کرمان گفت: در ایام دهه فجر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد امید در بین مردم تسریع می شود و همه مسئولان و ارکان شهرستان از طریق جشن های مردمی این خدمات را به مردم اعلام می کنند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی ما زمینه رشد و بالندگی و خدمت به مردم را فراهم کرده است و نمونه آن عشایری در یکی از دورافتاده ترین روستاهای کرمان است که معظم له انقلاب اسلامی. راه را برای ظهور استعدادهایش برای قهرمانی برای همه نسل ها هموار کرد و کسی جز سردار سلیمانی نبود.

30969472 9261 43f1 9b1d 0e8f3e938b33 خبر خاکستری


زینی وند بیان کرد: امیدواریم در نسل جوان و دانش آموزانمان سردار سلیمانی و شخصیت سردار سلیمانی در خدمت به بشریت و رشد نظام جمهوری اسلامی پویا و رو به رشد باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید