گلستان با پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی آماده حماسه آفرینی است / 43 سال غرور و غیرت دینی داریم


ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807505

مردم استان گلستان پرچم سه رنگ ایران را برای جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه جشن انقلاب بیست و دوم بخمن آماده کرده اند تا پس از 43 سال برای نشان دادن غرور و غیرت دینی به اهتزاز در بیاورند.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان، به یکی از شلوغ ترین میدان های گرگان «میدان وحدت» می رویم که این روزها مردم بیشتر در آنجا قدم می زنند. بوی بهمن و روز حماسه در شهر پیچیده است. انقلاب اسلامی برای مردم این سرزمین آشکار شده است، هرچند مشکلاتی وجود دارد که باید با تفکرات جهادی و انقلابی حل شود، اما مردم به آینده امیدوارترند.


زندگی با همه فراز و نشیب هایش ادامه دارد، پدری که دو فرزند دارد اما خرگوش هایش امکانات لازم برای زندگی را ندارند، پدر نگران آینده فرزندانش است، از مشکلات و هزینه هایی که زندگی را اندکی ساخته اند می گوید. برای مردم و خانواده هایشان سخت است.


*این انقلاب و این ملت واقعاً بی نظیر است. ما با پرچم ایران عزت و اقتدار خود را در نقاط مختلف جهان نشان داده ایم


پدر این خانواده انتظار دارد مسئولان برای جشن انقلاب کاری کنند تا شیرینی ۴۳ ساله پیروزی انقلاب اسلامی همه را به وجد بیاورد. راه را روشن کنند و راه حلی برای بیکاری جوانان تحصیلکرده بیابند.


وقتی از این پدر درباره جشن های انقلاب و خدمات نظام می پرسیم، لبخند می زند و می گوید ما جانمان را برای این انقلاب و رهبر عزیزمان می دهیم، ما کشورمان را دوست داریم، این انقلاب و این ملت واقعا بی نظیر است، قطعا مشکلات حل خواهد شد، اما این با روحیه جهادی سریعتر اتفاق می افتد.


دور نیست روزی که جوانان این مرز و بوم در زیر سایه این پرچم حماسه ای جاودانه آفریدند.


*من عشقم به انقلاب اسلامی را با هیچ چیز عوض نمی کنم


مخاطب دیگر این پرسش ها زن دیگری است که در میان مردم گرگان گردش می کند. او از مشکلات هم می گوید اما عشقش به انقلاب اسلامی را جایگزین نمی کند و می گوید این انقلاب راه سختی را طی می کند. جوانان زیادی در راه عزت آن خون اهدا کرده و جان خود را فدا کرده اند و کمترین وظیفه ماست که پای این انقلاب بمانیم اما مسئولان باید بیشتر مراقب مردم باشند. این فرهنگ غنی و مکتب بنیادین انقلاب اسلامی را باید بیشتر در چشم نیازمندان دید تا با انقلابی که در آن ایستاده اند تجدید میثاق کنند.


این افراد بارها و بارها ثابت کرده اند که تا آخر پای این پرچم ایستاده اند. مردم گرگان و استان گلستان بر این باورند که تا آخر به عهدی که داده ایم وفادار هستیم و نمی گذاریم پرچم جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتد.


جوانی که پیروزی انقلاب را ندیده اما زیر سایه نظام اسلامی بزرگ شده است، می گوید; وقتی پرچم کشورم را در دستانم می گیرم آنقدر به آن افتخار می کنم که تمام دنیا می لرزد، آنها یکدیگرند که در آفرینش یک گوهر هستند. عمل کردن


*چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی گامی در جهت رشد و اقتدار بیشتر است


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با استقبال از ایام الله دهه فجر گفت: وضعیت ولیعهد باعث شده راهپیمایی امسال نیز مانند سال گذشته باشد.


حجت الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به اینکه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی مسیری برای رشد و اعتبار بیشتر است، افزود: هر چه خدمات نظام به مردم تسهیل و تسریع شود، امید بیشتری در آنان ایجاد می شود. بگذار امتحان کنم.


وی با بیان اینکه جشن انقلاب مردمی است، افزود: امسال راهپیمایی در قالب خودرو و موتورسیکلت برگزار می شود. مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در این جشن شرکت کنند. حفظ سلامت مردم برای ما بسیار مهم است.»


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه حشمت اله قنبری، استاد دانشگاه و کارشناس مذهبی رسانه ملی سخنران اصلی 22 بهمن ماه در گرگان بود، گفت:


احمدی نقش رسانه ها را در ایجاد امید در بین مردم مهم عنوان کرد و گفت: رسانه ها باید با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خدمات نظام را به مردم اطلاع دهند. اتفاقات خوب زیادی در کشور و گلستان افتاده است. استان و پیگیری می شوند.»


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید