«شهید علوی» در عاشورا مطرح شد/ انقلاب اسلامی مایه مباهات انبیاء و اولیای خداست.


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904956

سردار حسین معارفی گفت: سردار شهید علوی در عاشورا تربیت شد و جان خود را از دست داد چرا که نیروی باطنی داشت و در جنگ بود و این نیروی باطنی باعث ترس مردم از خدا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معارفی در یادواره شهید علی علویان با بیان اینکه مراسم شهید تشییع نیست؛ این مراسم پیروزی نظام اسلامی است، وی گفت: یادواره سردار شهید علاوی مختص شهدای علوی نیست و این مراسم نمادی از همه شهدا، مجاهدان و ایثارگران راستین است که امروز و در محضر امام صادق(ع) هستند. سطح رسیدن به حقیقت و امنیت دین ما.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید علویان نیروی درونی داشت، نیروی باطنی همان مشکلی است که امروز در جامعه داریم که به دلیل نبود نیروی درونی متزلزل شده ایم و گاهی ممکن است در خاک دشمن قرار بگیریم. . اما شهید علویان در داخل جنگ قوی بود و در بیرون از نبرد با دشمن قوی بود.

و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، جنگ با شر، معاندان و مخالفان نظام و انقلاب، شهید علوی را کجا دیدید که سجده، ترس و تردید داشته باشد؟

سردار معروفی با بیان اینکه شهید علویان 30 سال جنگید و مجاهد واقعی و تربیت شده مکتب دیروز امام خمینی (ره) و امام خامنه ای امروز بود، تصریح کرد: شهید علویان برای این خط خود را از آتش آزاد می کند و رزمنده ای برای فرماندهی و رهبری جبهه.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستوفین گفت: در عملیات کربلای 1 خط را شکستیم و دشمن مانع ما شد. شهید علویاندر مسئولیت این عملیات را بر عهده نداشت اما وقتی شرایط عملیات را دید و احساس کرد گرهی ایجاد شده به صحنه نبرد آمد تا گره گشایی کند.

وی تصریح کرد: سردار شهید علوی در عاشورا پرورش یافت و جان خود را گرفت چون نیروی باطنی داشت و در جنگ بود و این قدرت درونی انسان را از خدا ترساند.

سردار معروفی گفت: در خصوص شهید علویان به پنج ویژگی و مولفه اشاره می کنم. ایمان راستین و حقیقی اولین ویژگی شهید علوی بود، یعنی به ذات اقدس الهی حسن ظن داشت و می دانست که فرمان خداوند حق است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مصطفین تصریح کرد: دومین ویژگی شهید علویان بصیرت نافذ ایشان بود. شهید علویان و سایر شهدای ما در کلاس درس عباس بن علی (علیه السلام) بودند و خصوصیات پیامبر را در وجود خود نهادینه کردند.

وی صبر را از دیگر مولفه های شخصیت شهید علویان می داند و بیان می کند: چهارمین ویژگی ایمان اوست. شهید علویان اطاعت محض خدا داشت و خود را با امام خود وفق داد و هیچ منفعتی برای خود ندید، یعنی شهید علویان محاسبه گر نبود بلکه مأموریت گرا بود.

سردار معروفی گفت: پنجمین خصلت سردار شهید علویان که اساس همه اعمال او بود، اخلاص در عمل بود. او یک بار هم از کسی غافل نشد، همه چیز را برای خدا می خواست و هیچ چیز را برای خودش.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزم خود را جزم کرده اند تا در برابر دین خدا، ملت ایران و انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی مایه افتخار انبیا و اولیای الهی است.

وی بیان کرد: امروز در بسیج انقلاب امام انقلاب اسلامی سند اعتلای بسیج را برای انجام گام دوم انقلاب دستور داده است و امروز همه در خدمت انقلاب هستیم.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: این انقلاب یک انقلاب عاشورایی اسلامی و نشات گرفته از مکتب وحی و عاشورا است و شما مردم شریف و شریف ایران اسلامی به دنبال بقای اسلام ناب محمدی هستید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید