برگه کمک آموزشی شرایط تحصیل دانش آموزان کشوری


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898216

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بر اساس دستورالعمل های موجود مقرر شد اداره کل اتباع نسبت به داشتن کارت حمایت تحصیلی از سوی اداره کل اتباع اقدام شود.

امیر علیجانی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طبق قوانین و دستورالعمل های موجود، دانشجویان خارجی ثبت نام می کنند و تنها مشکلی که دارند فرم حمایت تحصیلی است. در حالی که سال ها پیش برای ثبت نام باید پاسپورت، شناسنامه و کارت سفر می داشتند.

به گفته معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مقرر شد اداره کل اقوام پیگیری کند تا دانش آموزان کشوری دارای کارت حمایت تحصیلی باشند.

باید بگویم؛ در پیام شماره یک اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت امور داخله در خصوص نحوه ثبت نام اتباع خارجی و مهاجرین فاقد مدارک آمده است:تحصیلات اقدامات زیر باید در مدارس انجام شود:

الف) بر اساس بخشنامه آموزشی وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان دارای فرم حمایت تحصیلی سال قبل (1400-1401) می توانند با همان فرم قبلی در واحد تحصیلی ثبت نام کنند. سپس از ابتدای آبان ماه برای تمدید فرم و دریافت فرم حمایت تحصیلی سال (1402-1401)، برای گرفتن نوبت از اول آبان به آدرس اینترنتی kanoonnobat.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. قرار ملاقات برای دریافت در فرم برای سال جاری.


ب) بر اساس بخشنامه مذکور، دانش آموزانی که دارای فرم حمایت تحصیلی سال قبل (1401-1400) هستند که مقطع تحصیلی آنها تغییر کرده است، فرم حمایت تحصیلی سال جاری (1402-1401) را دریافت کنند. لذا برای رزرو نوبت از 30 مرداد ماه به سایت kanoonnobat.ir مراجعه کرده و وقت خود را رزرو کنید.


جی) متقاضیان دوره ابتدایی 6 تا 8 ساله شرکت کننده در طرح شمارش مشروط به ثبت نام در طرح مذکور جهت دریافت نوبت از 30 مردادماه به وب سایت kanoonnobat.ir مراجعه و جهت تمدید نوبت از طریق فرمی به آدرس دفتر تعیین شده


ه«شهروندان افغانی که در «طرح سرشماری» ثبت نام کرده‌اند و دارای فرزندان در سن مدرسه هستند، نباید به دفاتر کفالت مراجعه کنند و منتظر اعلامیه‌ای که از سوی ریاست عمومی اتباع و مهاجران خارجی وزارت امور داخله صادر می‌شود، باشند.

دیدگاهتان را بنویسید