180 دانش آموز زنجانی به پیاده روی اربعین اعزام می شوند


ساعت: 19:15
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895406

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اعزام دانش آموزان زنجانی به راهپیمایی اربعین گفت: امروز 180 دانش آموز از استان زنجان برای شرکت در اجتماع عظیم اربعین به عراق اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اعزام دانش آموزان به پیاده روی اربعین گفت: امروز 180 دانش آموز از استان زنجان برای شرکت در اجتماع عظیم اربعین به عراق اعزام می شوند.

وی با اشاره به برپایی موکب سیار توسط گروه دانش آموزی استان زنجان در مسیر پیاده روی اربعین، گفت: کمپین در مدار حبیب در قالب موکب سیار و خدمات مختلف از جمله بهداشت و درمان، خدمات فرهنگی انجام می شود. ، تعمیرات چرخ واگن و غیره ارائه می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه در صدد برگزاری برنامه جمعی در کربلا هستیم، تصریح کرد: پیاده روی اربعین به مدت 3 روز در نظر گرفته شده است.

وی یکی از وظایف محوله از سوی امام خمینی(ره) به بسیج دانش آموزی را تشکیل هسته های مقاومت در سراسر جهان عنوان کرد و افزود: اربعین حسینی می تواند تربیتی برای تشکیل هسته های مقاومت در سراسر جهان و زمینه ساز ارتباط با دانش آموزان باشد. از کشورهای مختلف و مردم مسلمان سایر کشورها برای رساندن پیام انقلاب اسلامی.

محمدی تاکید کرد: دانشجویان با شرکت در پیاده روی اربعین خود را برای عملیات پاییز و زمستان در دانشگاه ها آماده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید