هنرمند 17 ساله لرستانی با جوایز بین المللی / مرکز توسعه فکری نقش موثری در حمایت از استعدادها ایفا می کند

زمان: 15:29
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776688

کیانی نژاد در مورد نقش مرکز پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: این مرکز سهم بسزایی در حمایت از استعدادها دارد و در واقع این مرکز تنها مکانی است که تقریباً همه امکانات رفاهی و ابزار مورد نیاز را در اختیار اعضا قرار می دهد. فعالیت های گوناگون. “و با کمک مربیان بسیار خوب و دلسوز ، می توانیم موفق شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیرازتعاریف زیادی از استعداد وجود دارد ، اما شاید یکی از بهترین تعاریف از استعداد استفاده از مهارت ذاتی یا اکتسابی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین میزان انرژی باشد. وقتی درصد پیشرفت فردی در هر زمینه ای بیشتر از حد معمول باشد ؛ می توان گفت این شخص در این زمینه استعداد دارد.

در همین راستا ، زینب کیانی نژاد هنرمند 17 ساله از لارستان در مصاحبه با خبرنگار شیراز از فعالیت های هنری و حرفه ای خود و همچنین موقعیت خود در مسابقات بین المللی خبر داد.

این هنرمند لارستانی از آشنایی خود با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تاثیر این کانون در موفقیت آن صحبت کرد و افزود: در 5 سالگی با این مرکز آشنا شدم اما به دلیل محدودیت سنی ، به عضویت آن درآمدم. مرکز توسعه فکری توسعه.

وی نحوه جذب خود به مرکز و فعالیتهای م ofثر مرکز را مورد توجه قرار داد و گفت: “از همان ابتدا به محیط شاد و فعالیتهای مختلف مرکز علاقه مند بودم و مرکز فضای بسیار دلپذیری را ارائه می داد. قدیمی تر از ما یکی از مزایای مرکز است ، جایی که کودکان تنها در یک گروه سنی نیستند و می توانند با رفتار و فعالیتهای کودکان بزرگتر یا کوچکتر از آنها آشنا شوند.

کیانی نژاد با بیان اینکه این مرکز فعالیت های متعدد و متنوعی دارد گفت: این فعالیت ها شامل نقاشی ، کاردستی ، معرق ، سرامیک ، قصه گویی ، نمایش عروسکی ، اجراهای خلاقانه و … است و من رنگ و نقاشی را دوست دارم. زمان حضورم در کارگاه نقاشی و هر از گاهی از کارگاه سرامیک و موزاییک نیز دیدن می کردم.

وی در مورد نقش مرکز پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: این مرکز سهم بسزایی در حمایت از استعدادها دارد و در واقع این مرکز تنها مکانی است که تقریباً تمام امکانات و ابزار مورد نیاز اعضا را در اختیار اعضا قرار می دهد. فعالیت ها. “و در محیطی کاملاً امن و آرام و با کمک ابزارها و تجهیزات موجود و از همه مهمتر با راهنمایی مربیان بسیار خوب و دلسوز می توان به موفقیت دست یافت.

به گفته وی ، مسئولان در این زمینه تمام تلاش خود را می کنند و حتی در زمان تاج فعالیت ها متوقف نشده و مربیان سمینارها را به صورت عملی برپا کرده اند.

این هنرمند لارستانی از انتظارات و کاستی ها در این زمینه صحبت کرد و افزود: در نوجوانی انتظار دارم در سمینارها شرکت کنم ، ابزارهای مدرن تری ارائه کنم ، مانند ایجاد انیمیشن و سایر فعالیتهایی که نیاز دارد ما کمبود رایانه ، میز و سایر موارد داریم. باید امکانات تخصصی و فضای کافی برای این منطقه در نظر گرفته شود تا اعضا بتوانند به راحتی انیمیشن و سایر فعالیتها را ایجاد کنند.

کیانی نژاد یادآور می شود: “من برای اولین بار به نمایندگی از مرکز به شیراز آمدم تا در مسابقات کشوری رضوی با مربیانم و تعدادی از اعضای منتخب برای پایان و دریافت جوایز انتخاب شوم و قبلاً با دوستانم سفر نکرده بودم. اولین تجربه برای من بسیار خوشایند بود و آن شب نخوابیدم تا اینکه بسیار هیجان زده شدم.

0b7d3abf a875 4efc ac45 6184f9033177 خبر خاکستری

وی با اشاره به وجود کتابهای مختلف در این مرکز ، گفت: کتابهای زیادی در مرکز رشد فکری و مناسب هر سلیقه ای وجود دارد و وقتی جوانتر بودم کتاب “خانه حاج رحیم آقا کجاست؟ “من او را خیلی دوست داشتم. از آنجا که نام قهرمان داستان در این کتاب احمد بود ، من آن را به عنوان کتاب احمد می شناختم و از آنجا که سواد کامل نداشتم ، مادرم هر شب این کتاب را برایم می خواند و من تا این داستان را نشنیدم نمی خوابیدم.

کیانی نژاد موفقیت خود را مرهون تلاش های کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می داند و می گوید: 1397 و 1399 ، منتخب در جشنواره ها. “بین المللی مختلف رضوی در صنایع دستی ، روزنامه نگاری ، انیمیشن و کتابسازی در سال های 1394 ، 1395 و 1396 ، من در ششمین دوسالانه هنرهای تجسمی در سال 1395 در سطح ملی و استانی به عنوان هنرمند انتخاب شدم.

وی در مورد کسب مدال در سطح بین المللی افزود: از سال 2011 تا 2019 وی موفق به دریافت دیپلم از مسابقات بین المللی نقاشی بلغارستان ، مسابقه بین المللی نقاشی اسلوونی ، مسابقه بین المللی نقاشی بلغارستان و مدال برنز بین المللی شد. مسابقه نقاشی. من در ژاپن دچار سکسکه شدم ، جایی که همه این جوایز به دلیل تلاش مربیان مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در لارستان ، به ویژه مربیان ترحم دلسوز است ، زیرا آنها نقش زیادی در موفقیت من داشتند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید