شهدا پایگاه های دینی را بیمه می کنند/ کسانی که بر خط دین پافشاری می کنند در راه شهدا هستند

ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800020

امام جمعه تهران با اشاره به اینکه حرم ها، مساجد و حسینه ها با خون شهدا محفوظ است، گفت: کسانی که در راه دین ایستادگی می کنند و در راه انقلاب قدمی نمی گذارند در راه شهدا هستند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله کاظم سیدیکی سه شنبه شب در شانزدهمین یادواره سادات شهید که در کشتی کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: حرم ها، مساجد و حسینی ها از خون شهدا محفوظ است. برای مقابله با کفار و دشمنان، پایگاه های دینی به کلی از بین می رود.
وی ادامه داد: کسانی که در راه خدا کشته شده اند هرگز عملشان از بین نمی رود و خداوند بقای دین را به خون شهدا پیوند زده است.
امام جمعه تهران با اشاره به اینکه خداوند متعال در سوره بقره می فرماید در گفتگو با شهید ادب را رعایت کنید، گفت: شهدا نه تنها خدا محسوب می شوند بلکه خانواده های آنها نیز همین ویژگی ها را دارند.
وی خاطرنشان کرد: هرکس در راه جهاد شهید شده باشد، خداوند می فرماید شهید زنده شده و به منبع حیات متصل شده و به خدا رسیده است.
سیدیکی با اشاره به اینکه کسانی که در خط دین ایستادگی می کنند و در راه انقلاب قدمی بر نمی دارند در راه شهدا هستند، افزود: می گویند یاران واقعی شهدا هستند و در نهایت به مقام شهید می رسند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید