یادواره شهدا مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی است بزرگداشت شهدا تربیت دینی دانش آموزان است.


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908106

رحیمی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا تربیت دینی دانش آموزان است گفت: برگزاری یادواره شهدا در واقع مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی برای دانش آموزان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، علیرضا رحیمی پیش از ظهر در نشست خبری خود با موضوع برگزاری یادواره شهدای والامقام در مدارس استان قم که در سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: استان قم که موضوع کنگره ملی شهدای استان قم یکی از موضوعات مهم است اینجا استان قم است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: مبانی انقلاب اسلامی و رشادت‌های ملت ایران در یادواره‌های شهدا مرور می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه این یادواره شهدا فرصت ویژه ای برای آموزش و پرورش استان است ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی تعداد زیادی از مدارس مورد هجوم بمب باران دشمن قرار گرفتند و در یک نقطه تعداد زیادی از دانش آموزان معلمان کشته شدند

وی گفت: در این برنامه با مشارکت حداکثری دانش آموزان و معلمان اجرا می شود و روند آن از ابتدای سال تحصیلی آغاز می شود.

رحیمی با بیان اینکه حدود 400 فرزند و همسر شهید در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند، گفت: علاوه بر این یادواره تا پایان سال یادواره های مختلفی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مدارس می توانند در مساجد محل یادواره برگزار کنند، تصریح کرد: همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان قم بر لزوم استفاده از ظرفیت خانواده ها برای برگزاری یادواره ها تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: از ابتدای سال 100 مدرسه در استان میزبان شهید گمنام بوده اند و برخی مدارس خواهان حضور شهید گمنام بودند اما نوبت به آنها نرسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید